اقدامات پست استان لرستان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا

اقدامات پست استان لرستان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا

در گفت‌وگوی محمد ناظری مدیرکل پست لرستان با گلونی مطرح شد؛ تشریح اقدامات مجموعه ادارات پست استان لرستان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری گلونی ناظری با بیان اینکه از زمان شروع بحران کرونا تا تاریخ ۱۳ فروردین ۹۹ قریب به ۲۱۸ هزار مرسوله پستی در استان لرستان جابجا شده است افزود این خدمات پستی که در سطح استان انجام شده است توسط ۴۰۰ واحد پستی صورت گرفته است.

ناظری ادامه داد جهت ارائه خدمات مطلوب و رضایت مردم استان و ارتقاء کیفیت خدمات پستی جهت انجام این امورات از قریب به ۶۰۰ نیروی انسانی بهره گیری شده است.

مدیرکل پست استان لرستان گفت: به جهت رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت مردم تمامی مرسولات، تجهیزات و فضاهایی که در اختیار پست لرستان است به صورت منظم گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

ناظری ضمن تاکید بر بحث رونق فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در این ایام که برای مبارزه با کرونا تاکید بر خانه ماندن است افزود:

با استفاده از زیر ساخت‌های اداره کل پست استان لرستان امکانات این امر مهیا است و پست لرستان آمادگی بمنظور ارائه خدمات پستی به تمام صنوف در سطح استان به منظور فروش کالا و خدمات آنها در اقصی نقاط کشور را دارد.

برای آگاهی از اخبار و اطلاعات استان لرستان پایگاه خبری گلونی را بخوانید و ما را در آپارات، توئیتر، اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

به‌گزین اخبار فرهنگی هنری و گردشگری کشور را در پایگاه خبری گلونی مطالعه کنید.

پایان پیام

کد خبر : 154021 ساعت خبر : 10:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154021
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات