انتشار نسخه کاغذی روزنامه ها از روز شنبه ۲۳ فروردین بلامانع خواهد بود

انتشار روزنامه‌ها پا به پای انتشار کرونا پیش می‌رود. انتشار نسخه کاغذی روزنامه ها از روز شنبه ۲۳ فروردین بلامانع خواهد بود

پایگاه خبری گلونی زهرا بزرگی: انتشار روزنامه‌ها از شنبه ۲۳ فروردین: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا

انتشار نسخه کاغذی روزنامه‌ها و سایر نشریات در کلیه نقاط کشور از روز شنبه ۲۳ فروردین بلامانع خواهد بود.

اصلا آدم گیج می‌شود به طور کلی, انگار بعضی از مشاغل و مکاسب پادتن ضدکرونایی دارند!

در بعضی از خبرها آمده است چون خروجی چاپ روزنامه بسیار متخلخل (پرمنفذ) است برای همین امکان انتقال را به صفر می‌رساند؛ چرا که محیط پرمنفذ برای ویروس دافعه دارد و این ویروس را نمک‌گیر خود نمی‌کند و او را پس می‌زند!

انتشار نسخه کاغذی روزنامه ها

اما بحث ما از هم‌خوانی روند چاپ روزنامه‌ها و اقامت گزیدن کرونا در سطوح آن نیست.

مسئله ما این رویداد بعد از چاپ روزنامه و دست به دست شدن آن، خرید و فروش و درنهایت تنه زدن به این ویروس دامن‌گیر است.

یک آتش به خودی خود که خطرناک نیست اما وقتی منتشر می‌شود آن وقت سوز و گدازش به من و شماهایی که با این خبر رو به رو می‌شویم و شانه‌هایمان را بالا می‌اندازیم و یک به من چه و به توچه را نثار یکدیگر می‌کنیم هم می‌شود!

بعضی دیگر معتقد هستند که ازبازه سنی پنجاه تا هفتاد سال افراد رابطه زیادی با فضای آنلاین و مجازی ندارند پس حداقل برای تامین نیاز همین گروه، انتشار روزنامه ضروری به حساب می‌آید، و برخی پژوهشگران اعتقاد دارند: در فضای مجازی اطلاع‌رسانی سریع در اولویت است اما جامعه این روزها نیازمند متون آموزشی است.

که باید در این تئوری گفت این روزهای تلخ، جامعه ما به خیلی چیزهای دیگر هم نیاز دارد و اگر بخواهیم با این دوربین به مسائل نگاه کنیم که احتمالا تا رسیدن به عصر یخبندان و نبود آدمیان دیگر فاصله‌ای چندان نداریم!

شاید بگویید خب خبرها را از کجا مطلع شویم؟ باید بگوییم که ما پس چه کاره هستیم؟ با یک کلیک ناقابل به پایگاه گلونی، سری بزنید تا از همگان با خبرتر شوید و از دنیا و خبرهایش هم پیشی بگیرید!

پایان پیام

کد خبر : 154785 ساعت خبر : 1:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154785
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات