بازی تخته نرد شریک روزهای گرم تابستان و شب‌های سرد زمستان

بازی تخته نرد شریک روزهای گرم تابستان و شب‌های سرد زمستان

پایگاه خبری گلونی آرشین ساکی: از قدیم‌الایام تخته نرد جز بازی‌های محبوب من بوده و هست و قطعاً در آینده هم خواهد بود.

آن روزهایی که این قرنطینگی و دردسرهایش سرمان خراب نشده بود، ساعت‌های طولانی مشغول بازی با پدرم می‌شدم، دورهای پنج‌تایی و سه تایی، بسته به زمانی که داشتیم.

تخته نرد نه فقط شریک روزهای کش‌دار و گرم تابستان که رفیق شب‌های طولانی زمستان هم بود.

به همین دلیل فکر می‌کنم تخته نرد می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب برای ایجاد سرگرمی در این روزهای کسل کننده که اخبار ناگوار از در و دیوار روی سرمان می‌ریزد باشد.

تخته نرد یک بازی سرگرم کننده است که سن و سال نمی‌شناسد، از کودکات حرفه‌ای تا پیرمردهای کارکشته، می‌توانند حریف هم شوند و ساعتی را با حال خوش سر کنند.

این سرگرمی از روزگاران قدیم هم مهمان جمع‌ها و دورهمی‌ها بوده، ولی حالا خیلی بهتر از قدیم می‌توان قدر و ارزش‌اش را فهیمد و در ستایش‌اش حرف‌ها زد.

حالا که دوره‌ی دنیای الکترونیک و گوشی‌ها و دنیای مجازی است، کمتر به چنین اسباب بازی و سرگرمی توجه می‌شود ولی در این روزهایی که وقت اضافه برای نت‌گردی به قدر کفایت داریم، می‌توانیم بخشی از آن را هم به این بازی اختصاص بدهیم.

حتماً توی خانه‌ی شما هم این اسباب سرگرمی پیدا می‌شود، پیشنهاد می‌کنم همین حالا تخته نردتان را از ته کمد بیرون بکشید و زمانی را به آن اختصاص دهید.

این بازی مفرح هم شما را به تفکر وامی‌دارد و هم سرگرم‌ کننده است. تازه نه فقط شما و حریف‌تان، بلکه تماشاچیان هم از دیدن بازی لذت می‌برند و این‌طوری می‌توان چند نفر را از کسالت روزهای قرنطینه نجات داد.

پایان پیام

کد خبر : 151449 ساعت خبر : 2:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151449
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات