بخور الکل اتانول کاری می‌کند که دیگر هرگز بیمار نشوید؛ منتها در آن دنیا

بخور الکل اتانول کاری می‌کند که دیگر هرگز بیمار نشوید؛ منتها در آن دنیا

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: پس از شیوع ویروس کرونا در کشورمان بازار شایعات مختلف نیز حسابی داغ شد. یکی می‌گفت زنجبیل بخوری کرونا را نابود می‌کنی. دیگری معتقد بود با دود کردن اسپند خانه ضدعفونی می‌شود و…

نکته جالب اما این جا است که واقعاً هیچ اطلاعات ثابت شده‌ای در مورد این بیماری وجود ندارد و تمام مراکز فوق پیشرفته پزشکی هم مدام حرف‌شان را در مورد این ویروس تغییر می‌دهند.

بخور الکل اتانول

یک بار گفتند ویروس کرونا از طریق هوا منتشر نمی‌شود. بعد گفتند ویروس در هوا چند دقیقه زنده می‌ماند. بعد گفتند نیم ساعت. بعد شد یک ساعت. بعد گفتند چند ساعت و…

این یعنی با وجود آزمایش‌های فوق پیشرفته در سراسر دنیا باز هم همه چیز در مورد این بیماری در حد یک نظریه است.

اما در کشور ما هر روز نظریه‌های جدیدی منتشر می‌شود. نظریه‌هایی که خیلی هم طرفدار دارند. انگار که مردم از پزشکان جهان ناامید شده‌اند و حالا هر چیزی که در گروه تلگرامی اقدس خانم‌اینا منتشر شود را می‌پذیرند.

حالا دود کردن اسپند و خوردن دم‌نوش زنجبیل اگر بیماری را درمان نکنند حداقل ضرری هم بریا سلامتی فرد ندارند اما برخی شایعات به طور مستقیم سلامتی انسان‌ها را نشانه گرفتند.

یکی از این شایعات که این روزها منتشر شده و هرلحظه ممکن اسن جان یک هم‌وطن را بگیرید بخور الکل اتانول است.

پیش از این شایعه شد اگر الکل بخورید تمام بدن‌تان ضدعفونی می‌شود. نتیجه اما این شد که ده‌ها نفر در سراسر کشور به خاطر مصرف الکل جان خود را از دست دادند.

آمار فوتی‌ها ‌آنقدر زیاد بود که حتا در یکی از آمارها نسبت چهار به یک اعلام شد. یعنی هر چهار نفر که به خاطر ابتلا به کرونا فوت می‌کند، یک نفر هم به دلیل مصرف الکل جان خود را از دست می‌دهد.

وقتی مردم تا حدودی متوجه شدند که خوردن الکل ضرر دارد شایعه جدیدی منتشر شد مینی بر اینکه حالا که خوردن الکل ضرر دارد بیایید آن را بخور دهید.

انگار که بخور الکل اتانول مضرات آن را می‌گیرد و فقط فواید آن را وارد بدن می‌کند درحالی که این نوع مصرف هم می‌تواند به شدت آسیب‌ زننده باشد.

متخصصان این روزها نسبت به مصرف الکل به هر نحو هشدارهای جدی دادند و مردم را از خوردن و بخور دادن و هر مدلی که در آینده باب شود منع کردند.

این روزها برخی از هم‌وطنان‌مان که مبتلا به کرونا هستند به خاطر این بیماری فوت می‌کنند، اما خیلی سخت است که شما به مبتلا به کرونا نباشید اما به خاطر آن فوت کنید.

در آخر باید یادآور شویم که اگر خیلی خیلی جان سخت باشید هم الکل زخم خودش را می‌زند. مانند خیلی‌ها که این روزها نابینا شدند.

فکرش را بکنید. چند ماه دیگر کرونا برای همیشه نابود می‌شود و سال‌های دیگر اسمش هم به سختی به یادمان می‌آید اما بعضی‌ها نام کرونا را خیلی خوب به یاد دارند. چون به خاطر مصرف الکل یا نابینا شدند و یا عزیزی را از دست دادند.

پایان پیام

کد خبر : 152052 ساعت خبر : 12:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=152052
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات