ترافیک سنگین و حضور گردشگران نوروزی در سیاهکل گیلان

ترافیک سنگین و حضور گردشگران نوروزی در سیاهکل گیلان

به گزارش پایگاه خبری گلونی تعطیلات نوروز فرا رسیده است در حالی که در اوج اپیدمی ویروس کرونا هستیم، باز هم برخی جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی پر از مسافر شده است.

کرونا هر روز که می‌گذرد بیشتر از روز پیش قربانی می‌گیرد و به گفته کارشناسان تنها راه برای توقف این آمار در خانه ماندن است.

اما همانطور که حتما در رسانه‌ها دیده‌اید باز هم عده زیادی هستند که بی‌توجه به این خطر بزرگ بار و بندیل می‌بندند و به مسافرت می‌روند.

ورود این حجم مسافر به استان‌های گیلان و مازندران که از استان‌های با وضعیت قرمز هستند همه رسته‌های این چند روز را به باد می‌دهد.

در ویدئویی که خبرنگار افتخاری پایگاه خبری گلونی در سیاهکل ارسال کرده است، تعداد زیاد گردشگران و مسافران را می‌بینید که در این شهر حضور دارند.

ترافیک سنگین و حضور گردشگران نوروزی در سیاهکل گیلان

سیاهکل و در ادامه آن دیلمان یکی از پرطرفدارترین مناطق استان گیلان برای گردشگران هستند. در این ویدئو خودروهایی با پلاک غیر از گیلان وجود دارد.

رعایت مردم و نرفتن به مسافرت مهم و قابل اهمیت است. ولی این حجم از آزادی ورود در حالی که از چند روز گذشته بارها اعلام شده است که از مسافرت‌های نوروزی جلوگیری خواهد شد جاده‌ها خلوت می‌شوند، جای تعجب دارد.

شهرهای گیلان و مازندران با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

به نظر می‌رسید آمار بالای ابتلای مردم در این استان‌ها و کمبود تجهیزات و تخت بیمارستانی برای پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا دلیل مناسبی برای مسئولان استانی و کشوری باشد تا ورودی‌های این دو استان را مسدود کنند.

اما همانطور که می‌بینید شهرها پر است از خودروهایی با پلاک‌های غیر گیلان و مازندران که می‌توانند به راحتی ناقل این بیماری به شهرها و استان های خود باشند.

پایان پیام

کد خبر : 151860 ساعت خبر : 7:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151860
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات