در شرایط کرونایی دچار کسالت نشویم

در شرایط کرونایی دچار کسالت نشویم

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور توصیه کرد برای اینکه دچار کسالت و عوارض ناشی از شرایط کرونایی نشویم باید برای روزهای ماندن در خانه و رفع نیازهای جسمانی مانند خواب، تغذیه و ورزش و نیازهای روانی خود برنامه ریزی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از ایسنا، محمد حاتمی در یک برنامه رادیویی با اشاره به موضوع سبک زندگی کرونایی اظهار کرد:

با شیوع کرونا در ایران سبک زندگی مردم تا حدود زیادی تغییر کرده و برخی به دلیل در خانه ماندن دچار کسالت‌هایی شدند اما واقعیت این است که در شرایط فعلی باید در خانه بمانیم.

در شرایط کرونایی دچار کسالت نشویم

وی راهکارهایی برای دچار نشدن به کسالت‌های ناشی از در خانه ماندن ارائه کرد و گفت:

ما باید خودمان را با امکانات و شرایط موجود در همین نوع از سبک زندگی (ماندن در خانه) تطبیق دهیم اما برای اینکه دچار کسالت و عوارض ناشی از این شرایط نشویم .

باید برای این روزهای ماندن در خانه و برای رفع نیازهای جسمانی مانند خواب، تغذیه و ورزش و نیازهای روانی مان برنامه ریزی کنیم.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور افزود: ما در این سبک زندگی کرونا باید تنوع ایجاد کنیم بدین معنا که هر کسی هر شغلی دارد مهارت های مربوط به شغل خود را افزایش دهد قطعاً هر کسی کارهای عقب افتاده‌ای در شغل خود دارد که می‌تواند آن‌ها را انجام دهد.

علاوه براین، باید نوآوری نیز داشته باشیم تا از این مهارت برای ارتقای شغلی و پیشرفت کاری خودمان استفاده کنیم.

حاتمی گفت: روانشناسان معتقدند انسان‌های باهوش کسانی اند که خودشان را با شرایط جدید سازگار کنند و از آن شرایط برای زندگی بهتر بهره ببرند، زیرا آنچه که باعث بقای انسان می‌شود سازگاری با شرایط زندگی است.

کروناویروس‌ها خانواده بزرگی از ویروس‌ها و زیر مجموعهٔ کروناویریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 156428 ساعت خبر : 9:01 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=156428
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات