دولت راه حلی بهتر از پرداخت بیمه بیکاری به رانندگان تاکسی دارد

دولت راه حلی بهتر از پرداخت بیمه بیکاری به رانندگان تاکسی دارد

شهردار تهران در نامه‌ای به معاون اول رییس جمهوری خواستار پرداخت بیمه بیکاری به رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی شد.

آقای حناچی در نامه خود نوشت:«با توجه به شرایط حساس کنونی نظر مساعد دولت در حمایت همه جانبه از مشاغل آسیب دیده به منظور همکاری و همراهی هرچه بیشتر رانندگان در این ایام و در راستای قطع زنجیره انتقال این ویروس و کاهش فعالیت ناوگان عمومی، خواهشمند است دستور فرمایید ترتیبی اتخاذ گردد که کلیه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری نیز بتوانند در مدت زمان مشخص از بیمه بیکاری یا کمک‌های مشابه جایگزین برخوردار شوند.»

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: دولت تا به امروز تلاش‌های بسیاری برای رفع مشکل اصناف آسیب‌دیده در دوران قرنطینه انجام داده است.

مثلاً از اول هفته اجازه کسب درآمد و باز کردن برخی فروشگاه‌ها داده شده تا مشکل مالی برطرف شود و مانند قبل اجناس و خدمات خود ارائه دهند و در صفحات مجازی خود بنویسند«منتظر حضور سبز شما مشتریان عزیز در فروشگاه‌مان هستیم.»

با این شیوه خودشان از پس مشکلات برمی‌آیند و نیازی نیست دولت بیچاره را درگیر کنند.

دولت راه حلی بهتر از پرداخت بیمه بیکاری به رانندگان تاکسی دارد

مردم هم برای رفتن سر کار علی‌رغم میل باطنی مجبور می‌شوند از توصیه مسئولین مبنی بر استفاده از خودروی شخصی یا نهایتاً اسنپ و تپسی سرپیچی کنند و با وسایل نقلیه عمومی و تاکسی بروند.

با این شیوه نه رانندگان تاکسی بیکار می‌شوند و نه مشاغل دیگر و همه به خوبی و خوشی در کنار هم و البته وسط ویروس کرونا زندگی می‌کنند. دولت هم مجبور به پرداخت بیمه بیکاری برای رانندگان تاکسی نمی‌شود.

مرگ و زندگی هم که دست خداست و مسائلی مانند کرونا بهانه است و به دولت و مسئولین هیچ ربطی ندارد.

مردم باید خودشان به راه حلی منطقی برسند که چگونه وقتی باید سرکار بروند و خودروی شخصی ندارند، از خودروی عمومی استفاده نکنند و البته تا می‌توانند در خانه بمانند.

پایان پیام

کد خبر : 157018 ساعت خبر : 7:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=157018
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات