سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های سوخت افزایش یافت

سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های سوخت افزایش یافت

سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های هوشمند سوخت برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت از شش ماه به ۹ ماه افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی از ابتدای طرح سهمیه‌بندی بنزین در آبان ۱۳۹۸ امکان ذخیره بنزین در کارت‌های هوشمند سوخت مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت به مدت شش ماه تعیین شده بود که بر این اساس سه ماه دیگر افزایش و مجموعا به ۹ ماه تغییر یافت.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تاکید می شود میزان سهمیه ماهیانه برای خودروهای شخصی بنزین سوز ۶۰ لیتر، دوگانه سوز ۳۰ لیتر و موتورسیکلت‌ها ۲۵ لیتر است.

 از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین

بر این اساس، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای ( ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.

از زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین تاکنون تقاضا برای کارت سوخت افزایش یافت اما هنوز خودروهایی وجود دارند که فاقد کارت سوخت هستند که صاحبان آنها به راحتی می توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ و ثبت درخواست نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، صدور کارت سوخت هوشمند المثنی فقط از طریق دفاتر پلیس +۱۰ مقدور است.

زیرا افرادی سودجو با هدف دستیابی به اطلاعات شخصی و کارت بانکی و کلاهبرداری از هموطنان و سوء استفاده های احتمالی اقدام به ایجاد سایت های غیرمجاز کردهاند.

بنابراین کسانی که کارت سوخت ندارند و تاکنون نیز درخواست صدور کارت سوخت نکرده اند، می‌توانند خود یا وکیل قانونیشان با در دست داشتن مدارک هویتی مالک خودرو و وسیله نقلیه به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

حذف رمز کارت سوخت نیز در این دفاتر قابل انجام است.

پایان پیام

کد خبر : 159901 ساعت خبر : 7:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=159901
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات