فیلم چاقوکشی شما را به یاد داستان‌های آگاتا کریستی می‌اندازد

فیلم چاقوکشی شما را به یاد داستان‌های آگاتا کریستی می‌اندازد

به گزارش پایگاه خبری گلونی اگر به ژانر پلیسی معمایی، مخصوصاً فیلم‌های کارآگاهی علاقه‌مند هستید و دل‌تان برای معماهای آگاتا کرسیتی و شخصیت‌های کاراگاهی مانند هرکول پوآرو و خانم مارپل تنگ شده است، فیلم چاقوکشی را از دست ندهید.

این فیلم می‌تواند به خوبی شما را در معمای یک قتل به چالش بکشد و درست وقتی که احساس می‌کنید همه چیز واضح و مشخص است و کاراگاه فیلم یک کودن به تمام معناست سوپرایز اتفاق می‌افتد. پس زود قضاوت نکنید و تا انتها به دیدن فیلم ادامه دهید.

یکی از جذابیت‌های این فیلم لحظات کمیک در دل شرایط بد است. لحظاتی که چاقوکشی را از سایر فیلم‌های معمایی و پلیسی مجزا می‌کند.

قرار نیست فقط از دیدن دو پلیس دست و پاچلفتی که قادر به حل هیچ معمایی نیستند و کارآگاهی عقل کل خسته شوید.

این فیلم برای شما لحظاتی جذاب و دیدنی دارد.

چاقوکشی Knives Out، که در ایران با عنوان چاقوهای بی‌غلاف یا چاقوهای برهنه دوبله شده است، یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی سیاه معمایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی ریان جانسون است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

فیلم، داستان اعضای یک خانواده عجیب را دنبال می‌کند که بعد از قتل وحشیانه پدر خود در یک خانه جمع شده و یک کارآگاه پلیس سعی در حل معما دارد.

دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، تونی کولت، دان جانسون، مایکل شنون، کیت استنفیلد، کاترین لانگفورد، جیدن مارتل و کریستوفر پلامر ستارگان فیلم هستند.

چاقوکشی نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۹ و در طی جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به روی پرده رفت. فیلم از تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ توسط لاینزگیت فیلمز اکران شد.

این فیلم با تحسین جهانی منتقدان همراه بود و در زمینه تیم بازیگری (به خصوص عملکرد کریگ)، فیلم‌نامه و کارگردانی جانسون، موسیقی، طنز و اصالت مورد تحسین قرار گرفت.

هیئت ملی بازبینی فیلم، چاقوکشی را به عنوان یکی از ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۹ انتخاب کرد.

در نود و دومین دوره جوایز اسکار، فیلم در رشته بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی برای جانسون نامزد دریافت جایزه اسکار بود که این جایزه به بونگ جون-هو برای نوشتن فیلم‌نامه انگل تعلق گرفت.

این فیلم را در فیلیمو تماشا کنید

پایان پیام

کد خبر : 154314 ساعت خبر : 6:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154314
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات