قرنطینه استان لرستان باید زودتر از این‌ها اجرا می‌شود ولی همین هم غنیمت است

قرنطینه استان لرستان باید زودتر از این‌ها اجرا می‌شود ولی همین هم غنیمت است

شرح عکس: اقدام قاطع فرماندار شهرستان سلسله و شهر الشتر. دکتر شریف خسروی، مغازه‌هایی که بی‌توجه به سلامت مردم در روزهای کرونایی باز بودند را با دستگاه جوش، پلمپ کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی راه‌های دسترسی به شهر خرم‌آباد بسته شده است و اکنون فقط به خودروهایی با پلاک لرستان اجازه رفت‌وآمد داده می‌شود.

قرنطینه استان لرستان

اقدامی که از چند روز پیش اهالی از مدیران استانی مطالبه می‌کردند. بسیاری از رسانه‌های لرستان و فعالان فضای مجازی بارها به مدیران انتقاد کردند که راه‌ها باید زودتر بسته شود.

اما حالا که این کار انجام شده، باز هم عده‌ای هستند که ساز مخالف می‌زنند.

ماجرا این است که پس از بسته شدن مسیرهای ورودی شهر، ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان، پلیس راهور و با همکاری مراجع قضایی در سراسر استان اعلام کردند که از تاریخ ۵ فروردین ۱۳۹۹ علاوه بر کنترل مبادی ورودی، در صورت مشاهده تردد خودروهایی با پلاک غیر بومی در سطح شهرهای استان، نسبت به هدایت این خودروها به پارکینگ اقدام خواهند نمود.

همچنین از کسانی که خودروی آنها دارای پلاک غیر بومی است، درخواست کردند تا اطلاع ثانوی از وسایل نقلیه خود استفاده ننمایند.

اجرای جزییات این اطلاعیه کم‌ترین کاری است که می‌توان برای جلوگیری از سفرهای نوروزی انجام داد.

حتی می‌شود گفت این کار تاخیر هم انجام شده و دستکم باید در روزهای پایانی اسفند و برای پیشگیری کامل از سفرها این تصمیم گرفته می‌شد.

کنترل کامل یعنی جلوگیری از نشتی در سیستم رفت‌‌ و آمد.

اگر برای مالکان خودروهایی که با پلاک غیر استان لرستان تردد می‌کنند ولی ساکن استان هستند راه باز شود، دیگر نام آن کنترل جاده‌ها نیست.

چون در شهری مثل خرم‌آباد این خودرو‌ها آمار بالایی دارند.

حالا که این فرنطینه آغاز شده است بهتر است کاربران فعال فضای مجازی و رسانه‌های داخل استان هم همکاری کنند تا به بهترین شکل اجرایی شود.

پایان پیام

کد خبر : 152395 ساعت خبر : 2:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=152395
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات