محله خواجه عطا در بندرعباس و تجربه روزهای کرونایی

محله خواجه عطا در بندرعباس و تجربه روزهای کرونایی

پایگاه خبری گلونی سعید دادی‌زاده: اینکه خواجه عطا کیست، بماند برای فرصتی بهتر، اما همینقدر بدانید که نام محله‌ایست ساحلی در شهر بندرعباس، در مجاورت پر رفت و آمد ترین بلوار ساحلی این شهر.

در این روزهای پر کرونا، برای خرید خانه، عصر امروز پس از یک هفته ماشین را روشن کردم و با ورود به خیابان اصلی شهر (بلوار امام خمینی) دیدم شهر کم شلوغ نیست.

سری به ساحل زدم، محل‌های توقف همیشگی ماشین‌ها، خالی از خودرو بود و حضور پلیس انتظامی و راهنمایی و رانندگی محسوس، اما ورزشکارانی بودند که پیاده‌روی می‌کردند.

محله خواجه عطا در بندرعباس

آپارات گلونی را دنبال کنید

بچه محل‌هایی که لب ساحل فوتبال بازی می‌کردند و البته جمعی از بانوان را هم دیدم که گوشه‌ای از همان پیاده رو بلوار ساحلی محله خواجه عطا، حصیری پهن و لابد دورهمی زنانه معهود بین خودشان را به جا می‌آوردند.

القصه، پلیس اجازه توقف به ماشین‌ها در طول بلوار ساحلی نمی‌داد.

البته از داخل ماشین و با همان بلندگوی خودشان به چند نفری که بر صندلی‌های ساحلی نشسته بودند، متذکر شدند که باید بروند.

مغازه‌ها در بازار بزرگ بندرعباس (راسته بازار)، بازار اِوَزی‌ها، مجتمع‌های تجاری (ستاره جنوب، ستاره شهر، سیتی سنتر، زیتون، رویال ۱ و ۲، شهاب و…) همچنان تعطیل است.

اما مردم برای پیاده‌روی و گردش در مکان‌های ساحلی و خیابان‌ها حضور قابل توجه داشتند.

گفتنی است از دیروز تا امروز ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

که با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۶۲۲۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع تا کنون ۴۱۱۰ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.

پایان پیام

کد خبر : 154870 ساعت خبر : 7:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154870
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات