نامه سرگشاده فرشته طائرپور به فرمانده ستاد مدیریت مبارزه با کرونا

نامه سرگشاده فرشته طائرپور به فرمانده ستاد مدیریت مبارزه با کرونا

به گزارش پایگاه خبری گلونی فرشته طائرپور در نامه‌ای خطاب به آقای دکتر زالی فرمانده ستاد مديريت عمليات مبارزه با كرونا نوشت:

جناب دكتر زالی

فرمانده محترم «ستاد مديريت عمليات مبارزه با كرونا»

با سلام و احترام

بنظر می‌رسد جريانی قرارست مانع و خنثی كننده نتايج همه اقدامات مدنی و اجتماعی اشخاص و جوامع تاثيرگذار در مبارزه با كرونا باشد!

اگر چنين است، لطفا شما به عنوان «فرمانده ستاد مديريت عمليات مبارزه با كرونا» ما را هم مطلع بفرمایید تا بیش از این آب در هاون نکوبیم و وقت‌مان را در مسیر بی‌مانع دیگری صرف کمک به هموطنان خود کنیم که نجات جان تک‌تکشان برای ما مهم است.

و یا با دست خالی به یاری جامعه پزشکی محروم و سربلند کشورمان برویم که مجهز کردن‌شان در این بحران، به معنای نجات وجود ارزشمند خودشان و بیمارانی است که به آنها مراجعه می‌کنند.

نامه سرگشاده فرشته طائرپور به فرمانده ستاد مدیریت مبارزه با کرونا

ظاهرا مصالح و منافعی فراتر از جان و سلامت مردم، دارد سیاست برخورد با تحریم دارو‌ و امکانات پزشکی را مشخص می‌کند.

ما اهل چنین سیاستی نیستیم و از صمیم جان آرزو می کنیم تلاش‌مان در برانگیختن افکار عمومی جهان، جهت اعتراض به تحریم بی‌رحمانه دارو و تجهیزات پزشکی، موثر افتد.

از شما می‌پرسیم که اخراج پزشکان بدون مرز و جلوگیری از احداث بیمارستان صحرایی، در این بحران فراگیر به نفع کیست؟

آیا همه تلاش های مدنی مردم برای دستیابی به چنین گشایشی را خنثی نمی کند؟!

فرشته طائرپور نخستین داور جشنواره فیلم‌های کودکان در جشنواره‌های فرانکفورت، قاهره و حیدرآباد بوده‌است، در ضمن نخستین سینماگر ایرانی است که در پنجاه سال گذشته توانسته به عضویت هیئت رئیسه سازمان بین‌المللی فیلم سازان کودک وابسته به یونسکو (سیفژ) درآید.

فرشته طائرپور در سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۱ به عنوان نخستین تهیه‌کننده زن، به عنوان رئیس هیئت مدیره خانه سینما که بزرگ‌ترین سندیکای صنفی سینماگران ایرانی است، انتخاب و مشغول به کار بوده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 152788 ساعت خبر : 7:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=152788
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات