وضعیت دانشجویان ایرانی ساکن ایتالیا در روزهای کرونایی

وضعیت دانشجویان ایرانی ساکن ایتالیا در روزهای کرونایی

  • قوانین سخت در ایتالیا
  • تردد با کارت شناسایی امکان‌پذیر است
  • ایتالیا اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور از ۸۰ هزار تن عبور کرده و شمار فوتی‌ها به ۸ هزار و ۱۶۵ نفر رسید
به گزارش پایگاه خبری گلونی در حال حاضر ایتالیا هم مانند کشور ما روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و آماری که از میزان مبتلایان و جان باختگان هر روز در اخبار اعلام می‌شود نشان دهنده‌ عمق فاجعه و بحرانی است که زندگی عادی را در این کشور مختل کرده است.

اما در کشور ایتالیا موضوع اندکی با این‌جا فرق دارد.

وضعیت دانشجویان ایرانی ساکن ایتالیا

آپارات گلونی را دنبال کنید

ایتالیا

البته اندک که نه. راستش تفاوت خیلی بیش‌تر از این‌هاست و البته همکاری دولت و مردم هم خیلی بیش‌تر و تاثیرگذارتر است.

در کشور ایتالیا قوانینی وضع شده بر کنترل رفت و آمدها و با قرنطینه درست و در زمان صحیح تمام تلاش‌ها برای کنترل شیوع بیماری انجام گرفت.

در همین باره پایگاه خبری گلونی گفت‌‌و‌گویی داشته با یکی از دانشجویان ساکن این کشور و صحبت در مورد شرایطی که در حال حاضر بر کشور حاکم است و تاثیر آن بر زندگی روزمره.

موضوع قرنطینه از همان ابتدای شیوع بیماری در این کشور جدی گرفته شده و مسئولان و کار به دستان برای اجرای درست و اصولی آن از همان ابتدا برنامه‌ریزی کرده‌اند.

کاری که باید از اول هم در کشور ما اجرا می‌شد. تازه با همه سخت‌گیری‌ها آمار مبتلایان و درگذشتگان نشان می‌دهد بحران تحت کنترل کامل درنیامده. وای به حال ما که مردم نه تنها قرنطینه نشده‌اند بلکه بار و بندیل بسته و سفر رفته‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 152903 ساعت خبر : 4:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=152903
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات