پیام ساعد باقری برای کادر درمان، گونه آدمی را تر می‌کند

در فردای بشکوه و خجسته وطن اسم و رسم مبارک شمایان به تابناکی خواهد درخشید

پیام ساعد باقری برای کادر درمان گونه آدمی را تر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری گلونی دقایقی پیش استاد ساعد باقری شاعر خوش‌نام کشورمان برای قدردانی از زحمات پرسنل بیمارستان‌ها و کادر درمانی یک پیام صوتی منتشر کردند که گونه هر شنونده‌ای را تر می‌کند.

در فردای بشکوه و خجسته وطن اسم و رسم مبارک شمایان به تابناکی خواهد درخشید

دانلود کنید

دست خط ساعد باقری
دست خط ساعد باقری

استاد باقری با همان طبع لطیف شاعرانگی خود و با فروتنی و خضوعی مثال‌زدنی از ایثار و جان‌فشانی پزشکان و پرستارانی که این ایام سلامتی خود را به خطر انداختند تا بیماری کرونا را کنترل کنند و بیماران مبتلا به این ویروس را درمان کنند تشکر و قدردانی کردند.

ایشان خیلی کوتاه اما به شدت عمیق، احساسات خود را به گوش مخاطب رساندند به طوری که آدم دلش می‌خواهد جای آن پزشکان و پرستاران مخاطب استاد باقری باشد و از این پیام دلنشین کیفور شود.

ساعد باقری در پیام صوتی خود خانواده‌های پزشکان و پرستاران را هم فراموش نکرد و دلتنگی‌ها و بی‌قراری‌های آنها را هم سپاس گفت.

این روزها پیام‌های تشکر فراوانی به دست رسانه‌ها می‌رسد تا آنها را به گوش کادر درمان شاغل در بیمارستان‌های خط مقدم مبارزه با کرونا برسانند اما هر پیامی این میزان از فوران احساسات را در خود ندارد و تا این میزان عواطف انسانی را برنمی‌انگیزد.

خیلی‌ها در این ایام از ایثار و فداکاری پرسنل درمانی بیمارستان‌ها تشکر کردند اما بدون شک شنیدن این پیام صوتی برای آن پرستار خسته و کم‌رمقی که ساعت‌ها سنگینی ماسک و دستکش و لباس مخصوص را به دوش می‌کشد، حال دیگری دارد.

حتماً پرستاران و پزشکان هم با شنیدن این پیام جان تازه‌ای می‌گیرند و روح‌شان با آن همه عبارات و جملات پراحساس و عمیق تازه می‌شود.

ما که با شنیدن این پیام قدردانی کلی کیف کردیم و لذت بردیم از داشتن چنین پرستاران و پزشکانی و همچنین خدا را شکر گفتیم به خاطر نفس کشیدن در هوایی که چنین افراد با سواد و بااحساسی نفس می‌کشند.

در پایان مثل استاد باقری متن را تمام می‌کنیم که فرمودند: الهم شف کل مریض. پروردگارا آفتاب شفا را بر سرتاسر پهنه‌ی خاک خصوصاً ایران عزیز بتابان.

پایان پیام

کد خبر : 154334 ساعت خبر : 5:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154334
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات