کتاب صدای آهسته و یک نمایشنامه دیگر از محمد رضایی راد

کتاب صدای آهسته و یک نمایشنامه دیگر از محمد رضایی راد

به گزارش پایگاه خبری گلونی محمد رضایی‌راد یکی از کاربلدترین و درجه یک‌های نمایشنامه‌نویسی در ایران است.

کتاب صدای آهسته و یک نمایشنامه دیگر

خرید اینترنتی کتاب

کسی که طوری متن را جلو می‌برد که حریصانه پیش می‌روی تا به قدر خودت از این دریای تفکر و نبوغ او سیراب شوی.

نمایشنامه‌نویسی شاید در ابتدا کار آسانی به نظر بیاید اما من به عنوان کسی که بخشی اعظمی از کتاب‌هایی که مطالعه کرده نمایشنامه بوده، معتقدم این اثر باید خیلی درست و حسابی و اصولی نوشته شده باشد که نظر خواننده را جلب کند.

برخی از نمایشنامه‌ها تنها به درد اجرا کردن می‌خورند یعنی به عنوان یک کتاب ارزش مطالعه ندارند اما این موضوع در مورد آثار رضایی‌راد ابدا صدق نمی‌کند.

نمایشنامه‌ی «صدای آهسته» یکی دیگر از نمایشنامه‌های رضایی‌راد است که نشر بیدگل آن را منتشر کرده.

با آغاز خواندن گرفتار علامت‌ سوال‌های زیادی می‌شوید که شما را به دام قضاوت کردن می‌کشاند و از رای و نگاه خودتان تصمیمی راجع به داستان نمایشنامه می‌گیرید اما کمی بعد رضایی‌راد شما را با واقعیتی تلخ که خیلی از ما به آن بی‌توجه هستیم رو‌به‌رو می‌کند.

بعضی دردها هستند که ما مردم عادی از درک کردن ان‌ها عاجزیم و حتی به دردمندانشان هم گاه حق نمی‌دهیم و به خودمان اجازه می‌دهیم راجع به آن‌ها قضاوت‌های نادرست داشته باشیم‌ در حالی که این دردها ابدا انتخاب آن افراد هم نبوده‌اند و بدون شک هیچ کدام از آن‌ها دل‌شان نمی‌خواسته درگیر چنین مشکلاتی باشند.

بیش‌تر از این نمی‌توانم راجع به صدای آهسته بنویسم، دوست دارم خودتان درگیر ماجرایش شوید. راستی در این کتاب که نشر بیدگل چاپ کرده یک نمایشنامه کوتاه دیگر هم هست.

از همین استاد درجه یک نمایشنامه‌نویسی، محمد رضایی‌راد. قیمت کتاب هم ۱۶۵۰۰ تومانِ ایرانی می‌باشد که امکان خرید آنلاین هم وجود دارد.

پایان پیام

کد خبر : 153605 ساعت خبر : 10:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=153605
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات