کتاب پیام گم گشته داستان سفر عارفانه یک زن با پای پیاده به استرالیاست

پیام گم‌گشته با عنوان فرعی – عرفان بومیان استرالیا – کتابی از مارلو مرگان است. کتاب پیام گم گشته داستان سفر عارفانه یک زن با پای پیاده به استرالیاست.

مترجم: فرناز فرود
ناشر: آوند دانش

پایگاه خبری گلونی زهرا بزرگی: کتاب پیام گم‌گشته داستان سفر عارفانه یک زن با پای پیاده به استرالیاست.

هنگامی رشد کردم که آن‌چه را حق من بود، به من ندادند و من متوجه دوگانگی شدم.

مردم حقیقتی به من گفتند که تنها راه قبولی در آزمون، گذراندن آن است.

کتاب پیام گم گشته

خرید اینترنتی کتاب

اکنون در مرحله‌ای از زندگی قرار دارم که می‌توانم هروضعیتی را هرچند ناخوشایند، به صورت فرصتی برای گذراندن آزمایش معنوی ببینم.

ماجرا از این قرار است که نویسندۀ کتاب در اصل پزشک بوده که دعوت‌نامه‌ای از قبیلۀ «ابوری جینی» دریافت می‌کند و راهی این راه زیبا و سرشار از عشق می‌شود.

او در طی کیلومترها، پیاده روی با پاهای پیاده در صحرای فروزان و پر از قصه، شیوه تازه‌ای برای زندگی و شفا‌گری می‌آموزد که بر مبنای حکمت فرهنگی ۵۰ هزار ساله بنا نهاده شده است و به دگرگونی عمیق وی منجر می‌شود.

این کتاب به‌قدری زیبا نگارش شده و حرف‌هایی از جنس آسمان را با هنری خاص به تحریر درآورده است که انسان را با خود وجودی‌اش آشتی می‌دهد و حتی این کتاب را می‌شود تفسیری از دیدار مولانا و شمس تلقی کرد مخصوصا جایی از این ملاقات که شمس به زیبایی تمام بیان می‌کند:

مصطفی فرمود دنیا ساعتی است
آزمودم مرگ من در زندگی است
چون رهی زین زندگی پایندگی است
کیستی تو ؟

برگشت دوباره انسان به خود، فهمیدن نفهمیدن ها، هستی جهان و راز و رمز آن، و تفاوت زندگی، زنده بودن و نفس کشیدن با اتفاق‌های بسیار خاص در این کتاب نشان داده می‌شود.

شاید حتی بتوانید یک قدم در جهت تغییر و بهتر شدن خودتان بردارید به واسطه‌ی اون رشد و رسیدن به خودشناسی، که بعد برای ارتقا یافتنتون حتما جشن بگیرید.

پایان پیام

کد خبر : 154057 ساعت خبر : 1:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154057
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات