کرونا دشمن اعتیاد

کرونا دشمن اعتیاد

پایگاه خبری گلونی امیرحسین دولتی:‌ طبق گفته‌ سخنگوی وزارت بهداشت، در روزهای گذشته، پارک‌ها به کانون‌هایی از تجمع افراد تبدیل شده است.

این موضوع علاوه بر به خطر انداختن سلامت عمومی و افزایش زحمت کادر درمان، باعث شده تا صدای معتادانی که در پارک‌ها سکونت دارند هم در بی‌آید.

کرونا دشمن اعتیاد

به حدی که رییس اتحادیه‌ معتادان و شیره کشان کشور، نامه‌ای به وزیر بهداشت نوشته و از ایشان خواسته‌‌اند تا به وضعیت این قشر رسیدگی کنند. نامه به این شرح است:

با عرژ شلام و خشته نباشید خدمت وژیر محترم بهداشت. اینجانب هاشم شیره‌ای، به نمایندگی اژ همه‌ی معتادان و شیره‌کشان کشور، اژ شما خواهش می‌کنم به وژعیت ما رسیدگی کنین.

لطفا به این آدم‌هایی که تو این وژعیت می‌آن پارک، حالی کنین که بابا به خدا آخرش ما رو مریژ می‌کنین، نمی‌دونین آخه می‌آن دشتشونو می‌مالن به این نیمکت‌ها، آخه آدم این قدر کشیف؟ والا واشه ما کشرِ شانه با کرونا بمیریم.

یه عمر تو لجن و کشافت ژندگی کردیم، ایدژ و دار و دسته‌اش نتونشتن ما رو ژمین بزنن، حالا این کرونا دشت از شرمون بر نمی‌داره.

البته این خانواده‌‌ی کرونا اژ اولش با ما مشکل داشتن؛ تو زمشتون که آنفولانژا ما رو ول نمی‌کنه، الانم کووید نوژده.

راشتی اینم بگم، که همش ژیر شر این جووناست که شان پارک رو پایین می‌آرن و می‌آن این‌جا ماری‌جوانان مشرف می‌کنن. دیشب با گوش‌های خودم شنیدم که یکیشون هی به بقیه می‌گفت: کو وید؟ کو وید؟

در ژمن آقای وژیر من اژتون خواهش می‌کنم یکم مواد برسونین به ما؛ منژورم مواد ژد عفونی کننده‌شت.

به خدا ما فقط خودمونو باهاش تمیژ می‌کنیم؛ وگرنه خودتون پژشکین می‌دونین که اگه بخوریم، در جا شنکوب می‌کنیم.

راشتی گفتم پژشکی؛ خواشتم بهتون بگم که ژیاد خودتونو واسه واکشن تو دردشر ننداژین، دوای دردتون پیش خودمه؛ یه چیژ شیاه رنگی هشت می‌نداژی بالا خوب خوب میشی، فقط بی ژحمت دشتور بدین اینم مشل الکل آژاد کنن، من قول می‌دم ویروش که شهله، باهاش شه‌شوته برین فژا. البته قبلش حواشتون باشه که لباش فژانوردی وژیر ارتباطات رو بپوشین.

پایان پیام

کد خبر : 152172 ساعت خبر : 10:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=152172
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات