کنسرت آنلاین یانی فقط ۱۰ دقیقه طول کشید؛ ببینید

کنسرت آنلاین یانی فقط پنج دقیقه طول کشید

به گزارش پایگاه خبری گلونی یانی موسیقیدان بین المللی در اجرای آنلاین خود، بجای کنسرت آنلاین حدوداً ۱۰دقیقه برای هوادارانش در کل دنیا نوازندگی کرد و از آنها خواست تصور کنند که یانی مهمان خانه‌های آنهاست.

شب گذشته (سه‌شنبه ۲۶ فروردین)، یانیس کریسومالیس مشهور به یانی، موسیقیدان شهیر یونانی که خاطره کنسرت‌های او با بهره‌گیری از خیل عظمی از نوازندگان بین المللی از سراسر جهان سال‌هاست در آرشیو دیداری و شنیداری مردم جهان ثبت شده، شب گذشته طبق وعده‌ای که از مدت‌ها قبل به هوادارانش که این روزها برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خانه نشینی را انتخاب کرده بودند مقابل دوربینی از منزل خود نوازندگی کرد.

موسیقی مردم جهان را به هم نزدیک می‌کند

هواداران این موسیقیدان مشهور هرچند از قبل باور داشتند که بخاطر شرایطی که کرونا در کل جهان ایجاد کرده یانی را روی صحنه‌ای بزرگ و با انبوه نوازندگان بین‌المللی نخواهند دید، بعد از اینکه تصویر زنده این هنرمند را دیدند دریافتند که این بار یانی، هنرمندی که با تبلیغاتی با مضمون «یانی در خانه‌های شما خواهد بود» وعده داده بود مهمان خانه‌های ما باشد، تنها در خانه و با یک پیانو این مهمانی مجازی را ترتیب داده است.

او در این اجرای خانگی به مردم که از ساعت‌ها قبل برای اجرای او ثانیه شماری می‌کردند، گفت: موسیقی مردم جهان را به هم نزدیک می‌کند.

تصور زیبایی که پنج دقیقه بیشتر طول نکشید

این هنرمند در آغاز برنامه خود خطاب به هوادارانش گفت: تصور کنید که در این لحظه من میهمان خانه‌های شما هستم و با این تصور نواختن را آغاز کرد. اجرای این هنرمند مشهور که کمتر از ده دقیقه طول کشید، بداهه‌ای بود با بهره‌گیری از فضای رمانتیک غالب بر اکثر آثار این هنرمند.

یانیس کریسومالیس مشهور به یانی، موسیقی‌دان، پیانیست، نوازندهٔ کیبورد و آهنگساز اهل یونان و ساکن ایالات متحده است. موسیقی یانی تلفیقی از سبک‌های جاز، موسیقی دوره کلاسیک، سافت راک و موسیقی جهان است و بخش عمدهٔ آهنگ‌های او را سازهای موسیقی تشکیل می‌دهند.یانی با کنسرت زنده در آکروپولیس به شهرت رسید.

انتظاری که از یانی داشتیم

بسیاری از هواداران یانی، انتظار داشتند که اجرای آنلاین این هنرمند را در روزهای کرونایی بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی که یانی به نمایش درآورد ببینند.

همگان به حکم منطق پذیرفته بودند که قطعاً در شرایط کرونایی این روزهای جهان با کنسرت بزرگ یانی مواجه نخواهند شد.

اما ای کاش این هنرمند بین المللی بیشتر از این زمان مینواخت و ای کاش یانی به احترام مخاطبان میلیونی خود محل مناسبت‌تری برای این اجرا در نظر بگیرد.

دستکم می‌توانست این اجرای چند دقیقه را در جایی برگزار کند که از لحاظ نورپردازی هوادارانش با تصویری زیباتر این اجرا ببینند تا اینکه با یانی با تصویری ضدنور ناشی از نور پنجره رو به دوربین مواجه شوند.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 159857 ساعت خبر : 9:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=159857
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات