گلونی

آمار کرونا در کشور تا امروز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمار کرونا در کشور تا امروز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمار کرونا در کشور تا امروز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمار کرونا در کشور تا امروز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۰۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی دکتر جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ( ۴ اردیبهشت) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۷۰۲۶ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۴۸۱ نفر رسید.

جهانپور ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۶۴۸۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

وی اظهار کرد: ۳۱۰۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۳۸۹ هزار و ۵۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آمار کرونا در کشور تا امروز

همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ همچنان در جهان ادامه دارد و کشورها با اتخاذ تدابیری همچون بستن مرزها، تمدیدِ محدودیت‌های تردد و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در تلاش برای مهار این بیماری هستند.

کروناویروس جدید که عامل بروز بیماری کووید-۱۹ است در حال حاضر به ۲۱۰ کشور و منطقه از سراسر جهان گسترش پیدا کرده است.

تا لحظه انتشار این خبر شمار کلی مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان دو میلیون و ۶۳۹ هزار و ۲۵ نفر است که ۱۸۴ هزار و ۲۶۳ نفر از آن‌ها جان باخته و ۷۲۲ هزار و ۱۵۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ایالات متحده آمریکا با ۸۴۹ هزار و ۹۲ مورد ابتلا و ۴۷ هزار و ۶۸۱ قربانی در صدر فهرست مبتلایان و قربانیان جهانی قرار گرفته است. ۸۴ هزار و ۵۰ نفر از مبتلایان این کشور نیز بهبود یافته‌اند.

اسپانیا با ثبت ۲۰۸ هزار و ۳۸۹ مورد در رتبه دوم فهرست مبتلایان جهانی کرونا قرار گرفته است. تاکنون ۲۱ هزار و ۷۱۷ نفر از مبتلایان این کشور جان خود را از دست داده و ۸۵ هزار و ۹۱۵ نفر بهبود یافته‌اند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل