گلونی

آموزش صفر تا صد آزادسازی سهام عدالت به زبان ساده

آموزش صفر تا صد آزادسازی سهام عدالت

آموزش صفر تا صد آزادسازی سهام عدالت به زبان ساده

آموزش صفر تا صد آزادسازی سهام عدالت به زبان ساده

به گزارش پایگاه خبری گلونی این روزها ماجرای سهام عدالت و سرانجام آن  برای بسیاری از مردم ایران مهم شده است و به دلیل گنگ بودن موضوع برای‌شان، سوال‌های متعددی در ذهن دارند.

ما سعی کردیم در یک ویدیو کامل صفر تا صد آزادسازی سهام عدالت را به زبان ساده بیان کنیم. این ویدیو را تماشا کنید تا از سهام عدالت بیشتر بدانید.

آموزش صفر تا صد آزادسازی سهام عدالت

 

به زبان ساده ببینید که با سهام عدالت خود باید چه بکنید و چگونه می‌توانید آن را آزاد کنید و از سود آن استفاده بکنید.

آیا اصلا سهام عدالت را می‌توان فروخت؟ سهام عدالت ما چقدر می‌ارزد؟ روش ثبت نام در سایت‌های معتبر چیست؟

آیا ممکن است کسی با حیله و نیرنگ سهام ‌عدالت ما را از چنگ ما بیرون بکشد؟

در این ماجرا به چه چیزهایی باید دقت کنیم؟ آیا باید صبور باشیم؟ آیا بلافاصله وارد بورس شویم؟

این سوال‌ها و ده‌ها سوال دیگر را علی ساکی پاسخ داده است. ویدیو بالا را ببینید و برای آنها که سوالات متعدد درباره سهام عدالت دارند بفرستید.

گفتنی است مشمولان می‌توانند با استفاده از کد ملی خود به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند و سهام شرکت‌های سهام عدالت را به مالکیت خود در بیاورند.

اگر افراد گزینه آزاد سازی سهام عدالت به روش مستقیم را انتخاب کنند دو ماه بعد از ثبت درخواست با مراجعه به سامانه سجام بورس  سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) از تعداد سهام تخصیص یافته شده نزد شرکت‌های سهام عدالت مطلع شوید، البته این امکان در صورتی برای افراد فراهم می‌شود که قبلا در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شده باشند.

اگر در سامانه سجام ثبت نام نکرده اید با مراجعه به سایت سجام بورس می‌توانید مراحل ثبت نام الکترونیکی را انجام و برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید.

برای ثبت درخواست ۳۰ روز به افراد فرصت داده شده است به همین جهت توصیه می‌شود با مطالعه، درخواست خود را ثبت کنند زیرا اگر پشیمان شوند و بخواهند سهام خود را بازگردانند مشمول پرداخت مالیات می‌شوند.

در صورت انتخاب گزینه آزاد سازی به روش غیر مستقیم ، مالکیت و مدیریت سهام عدالت شما از طریق شرکت های سرمایه گذاری استانی ساماندهی می شود و شما حق انتقال به غیر و دخل و تصرف در آن را نخواهید داشت.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل