این تیغ به پرندههای اطرافش هم رحم نکرده
به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی از عواملی که شرکتها و برندهای تجاری را موفق میکند، تبلیغات خوب و مؤثر است.
تبلیغاتی که در ذهن مخاطب اثر مثبتی بگذارد و تا مدتها در خاطرش بماند.
در فضای رقابتی این روزها کالا و برندی پیروز خواهد بود که علاوه بر کیفیت خوب از هنر تبلیغات هم بهره ببرد.
اگر فقط به کیفیت خوب بسنده کنید بازار به زودی شما را فراموش خواهد کرد و اگر هم فقط به تبلیغات بسنده کنید و کیفیت بالا نباشد باز هم اتفاق خوبی در انتظارتان نخواهد بود.
برخی شرکتهای تبلیغاتی ایدههای بکر و بینظیری برای تبلیغ یک کالا دارند.
عکسهایی که یک نگاه به آنها کافی است تا برای مدتی زیاد در ذهنتان بماند و اگر در فروشگاهی به نام این کالا برخوردید به احتمال زیاد در سبد خریدتان جا خوش میکند.
خلاقیت در ایده، میتواند مربوط به خدمات اجتماعی و توجه به محیط زیست هم باشد.
عکسهایی که تأثیرگذاری بالایی دارند و ما را متوجه خطری که محیطزیست را تهدید میکند یا در اجتماع وجود دارد میکند.
همه این ایدههای خلاقانه برای جذب مشتری یا توجه به مسألهای مهم بسیار مفید و سودمند هستند و در جامعه و دنیای امروزی کاربرد فراوان دارد.
این تیغ به پرندههای اطرافش هم رحم نکرده
احتمالاً تبلیغات زیای پیش از این برای تیز بودن تیغها در تلویزیون، روی بیلبوردها و صفحات مجلات دیدهایم.
اما این یکی واقعاً خلاقانه است. به کبوترهای بیچارهای که با برخورد با این تیغ تیز دو نیم شدهاند و افتادهاند نگاه کنید.
گویا این یکی از همه تیزتر است و حتی به پرندههای اطرافش هم رحم نمیکند.
گاهی فقط یک عکس برای رساندن مفهوم درست کافی است. مفهومی که گاهی شما را برای خرید وسیلهای ترغیب میکند و گاه هم نکتهای مهم را یادآوری میکند.
نکتهای که شاید همه میدانیم اما بعضیوقتها فراموش میکنیم.
پایان پیام