این تیغ به پرنده‌های اطرافش هم رحم نکرده است

این تیغ به پرنده‌های اطرافش هم رحم نکرده

به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی از عواملی که شرکت‌ها و برندهای تجاری را موفق می‌کند، تبلیغات خوب و مؤثر است.

تبلیغاتی که در ذهن مخاطب اثر مثبتی بگذارد و تا مدت‌ها در خاطرش بماند.

در فضای رقابتی این روزها کالا و برندی پیروز خواهد بود که علاوه بر کیفیت خوب از هنر تبلیغات هم بهره ببرد.

اگر فقط به کیفیت خوب بسنده کنید بازار به زودی شما را فراموش خواهد کرد و اگر هم فقط به تبلیغات بسنده کنید و کیفیت بالا نباشد باز هم اتفاق خوبی در انتظارتان نخواهد بود.

برخی شرکت‌های تبلیغاتی ایده‌‌های بکر و بی‌نظیری برای تبلیغ یک کالا دارند.

عکس‌هایی که یک نگاه به آنها کافی است تا برای مدتی زیاد در ذهن‌تان بماند و اگر در فروشگاهی به نام این کالا برخوردید به احتمال زیاد در سبد خریدتان جا خوش می‌کند.

 خلاقیت در ایده، می‌تواند مربوط به خدمات اجتماعی و توجه به محیط زیست هم باشد.

عکس‌هایی که تأثیرگذاری بالایی دارند و ما را متوجه خطری که محیط‌زیست را تهدید می‌کند یا در اجتماع وجود دارد می‌کند.

همه این ایده‌های خلاقانه برای جذب مشتری یا توجه به مسأله‌ای مهم بسیار مفید و سودمند هستند و در جامعه و دنیای امروزی کاربرد فراوان دارد.

این تیغ به پرنده‌های اطرافش هم رحم نکرده

احتمالاً تبلیغات زیای پیش از این برای تیز بودن تیغ‌ها در تلویزیون، روی بیلبوردها و صفحات مجلات دیده‌ایم.

اما این یکی واقعاً خلاقانه است. به کبوترهای بیچاره‌ای که با برخورد با این تیغ تیز دو نیم شده‌اند و افتاده‌اند نگاه کنید.

گویا این یکی از همه تیزتر است و حتی به پرنده‌های اطرافش هم رحم نمی‌کند.

گاهی فقط یک عکس برای رساندن مفهوم درست کافی است. مفهومی که گاهی شما را برای خرید وسیله‌ای ترغیب می‌کند و گاه هم نکته‌ای مهم را یادآوری می‌کند.

نکته‌ای که شاید همه می‌دانیم اما بعضی‌وقت‌ها فراموش می‌کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 163486 ساعت خبر : ۹:۰۲ ق٫ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163486

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.