برگزاری مراسم عروسی در کوه‌ها!

فرماندار رومشکان از برگزاری مراسم عروسی در کوه‌ها در ایام کرونایی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی نعمت‌الله دستیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی کرونا در رومشکان شورای تامین مصوب کرده که هرگونه مراسم عزا و عروسی برگزار نشود و با کسانی که در این خصوص همکاری نکنند، برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه موضوعی که الان در رومشکان باب شده این است که بیشتر عروسی‌ها را در کوه‌ها و با حضور افراد زیادی برگزار می‌کنند.

برگزاری مراسم عروسی در کوه

دستیاری با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی اجازه بازگشایی مدارس را نخواهیم داد، تصریح کرد: دلیل این تصمیم روند افزایشی کرونا در رومشکان بوده و متاسفانه برخی از مردم به هیچ وجه رعایت نمی‌کنند.

فرماندار رومشکان با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملزم به بیماریابی و نمونه‌گیری از فعالان مشاغل پرخطر شده است، افزود: البته یکی از دلایل روند افزایشی کرونا در رومشکان این است که ما بیماریابی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری و دهیاری‌ها برای گندزدایی و ضدعفونی موظف شده‌اند، تاکید کرد: برای مقابله با کرونا اقدامات خوبی در رومشکان اجرا می‌شود اما تا مردم رعایت نکنند این اقدامات موثر نخواهد بود.

دستیاری با بیان اینکه نظارت‌ها بر اماکن و مغازه‌ها تشدید خواهد شد، افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی نیز باید در همه صنوف و ادارات انجام شود و از حضور ارباب رجوع بدون دستکش و ماسک در ادارات جلوگیری می‌شود.

شهرستان رومِشکان یکی از شهرستان‌های استان لرستان است که در جنوب باختری این استان قرار گرفته و مرکز آن شهر چقابل است. رومشکان از لحاظ جمعیت دهمین و از لحاظ وسعت یازدهمین شهرستان استان می‌باشد.

شهرستان رومشکان آب و هوای معتدل کوهستانی دارد و در طول جغرافیایی ۳۰ درجه و ۴۷ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۳ درجه و ۱۷ دقیقه و ارتفاع۱۱۹۸ متر از سطح دریا و در ۴۶ کیلومتری جنوب غربی شهرستان کوهدشت و ۲۶ کیلومتری غرب شهرستان پلدختر و هم‌مرز با استان ایلام واقع شده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 163441 ساعت خبر : 7:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163441
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات