گلونی

توزیع صد هزار گوشی آیفون آخرین مدل در بین دانش‌آموزان ایرانی

توزیع صد هزار گوشی آیفون

توزیع صد هزار گوشی آیفون آخرین مدل در بین دانش‌آموزان ایرانی

توزیع صد هزار گوشی آیفون آخرین مدل در بین دانش‌آموزان ایرانی

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: امروز بیش از صد هزار گوشی آیفون جدید بین دانش‌آموزان شهرستان میناب استان هرمزگان توزیع شد.

از آن‌جایی که این تعداد تلفن همراه هوشمند از تعداد دانش‌آموزان این شهرستان بیشتر بود، برخی از بچه‌ها تا چهار دستگاه گوشی آیفون تحویل گرفتند.

اما متاسفانه این دانش‌آموزان از تلفن‌های همراه هوشمند و آخرین مدل خود برای درس خواندن استفاده نمی‌کنند و فقط یا بازی می‌کنند یا سلفی می‌گیرند.

از خواندن خبر بالا تعجب کردید؟ تصور کنید چنین خبری حقیقت داشت و هر دانش‌آموز مینابی چند دستگاه آیفون آخرین مدل داشت.

اما ما باز هم حاضریم قسم بخوریم که این بچه‌ها عمراْ از گوشی‌های خود برای درس خواندن و عضو شدن در سامانه شاد آموزش و پرورش استفاده می‌کردند.

چرا؟ چرایش را در خبر زیر بخوانید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: ۳۰ درصد دانش آموزان شهرستان میناب به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند.

سعیده کریمی صبح امروز(۱۶ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، تدریس و آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی انجام می‌شود که برخی از دانش آموزان در روستا‌هایی قرار دارند که پوشش اینترنت ضعیف است و یا اصلاً دسترسی ندارند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۵ هزار دانش آموز در شهرستان میناب مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد: در یک حرکت خودجوش، معلمان یکی از مدارس شبانه روزی متوسطه اول میناب درس نامه‌هایی آماده کردند و با حضور در یکی از روستا‌های دور افتاده به دانش آموزان تحویل داده شد.

کریمی با اشاره به اینکه ۵۴ نفر از دانش آموزان خوابگاهی مدرسه شهید علوی در روستا‌هایی هستند که اینترنت ندارند، تصریح کرد: ۱۹ نفر از دانش آموزان در روستای گوسمند سکونت دارند.

حالا متوجه شدید چرا بچه‌ها از گوشی‌های خود برای درس خواندن و عضو شدن در سامانه شاد آموزش و پرورش استفاده نمی‌کردند؟

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل