گلونی

دانشگاه آزاد تهران نمی‌تواند دانشجوی بااخلاق تربیت کند

دانشگاه آزاد تهران

دانشگاه آزاد تهران نمی‌تواند دانشجوی بااخلاق تربیت کند

دانشگاه آزاد تهران نمی‌تواند دانشجوی بااخلاق تربیت کند

به گزارش پایگاه خبری گلونی امروز در اینستاگرام اتفاق جالبی افتاد. حسین آخانی استاد دانشگاه یک ویدیو در صفحه شخصی خود منتشر کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت.

او در این ویدیو از مکان ساخت دانشگاه آزاد انتقاد می‌کند و می‌گوید وقتی سازندگان این دانشگاه در ساخت آن اصول، استاندارد و اخلاق را رعایت نکردند چگونه انتظار دارند دانشجویان این دانشگاه پس از فراغت از تحصیل اصول، استاندارد و اخلاق را رعایت کنند؟

دانشگاه آزاد تهران

ویدیوهای دیگر در نماشای گلونی 

این روزها اهمیت فضای مجازی بر هیچکس پوشیده نیست. گاهی در همین فضای مجازی که ما به دید یک فضای به دردنخور به آن می‌نگریم، اتفاقاتی می‌افتد که به تیتر یک خبرگزاری‌ها بدل می‌شود و گاه فرهنگ یک جامعه را دستخوش تغییر می‌کند.

اینستاگرام یکی از این شبکه‌های اجتماعی است که به شدت در بین ایرانی‌ها محبوب شده و کاربران فارسی‌زبان بسیاری دارد.

مردم این روزها از عکس فلافل خانگی خود تا تحلیل‌های سنگین سیاسی را درون اینستاگرام منتشر می‌کنند. این اطلاعات گاهی جنبه تفریحی و سرگرمی دارد و گاهی آموزنده است و برای اطلاع‌رسانی از آن استفاده می‌شود. گزینه پرطرفدار لایو اینستاگرام تجربه فوق‌العاده‌ای است برای آن‌ها که می‌خواهند درون تخت خواب خود دراز بکشند و به طور زنده با مخاطبان خود ارتباط تصویری برقرار کنند.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با تازه‌های اینستاگرام آشنا کنیم. اتفاقاتی که روزانه در اینستاگرام می‌افتد و کاربران این شبکه اجتماعی به آن می‌پردازند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی (با نام پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران) دانشگاهی غیر دولتی در تهران است که موقعیت اصلی آن در سوهانک قرار دارد.

این دانشگاه قدیمی ترین و اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی است که در ۱۰ مرداد سال ۱۳۶۱ هجری خورشیدی آغاز به کار کرد.

واحد تهران مرکزی اداره کننده دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و شامل ۱۴ دانشکده در ۳ پردیس دانشگاهی در سوهانک، پونک و پیچ شمیران است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل