مصرف کاغذ بیشتر مساوی است با فضای کمتر برای حیوانات
به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی از عواملی که شرکتها و برندهای تجاری را موفق میکند، تبلیغات خوب و مؤثر است.
تبلیغاتی که در ذهن مخاطب اثر مثبتی بگذارد و تا مدتها در خاطرش بماند.
در فضای رقابتی این روزها کالا و برندی پیروز خواهد بود که علاوه بر کیفیت خوب از هنر تبلیغات هم بهره ببرد.
اگر فقط به کیفیت خوب بسنده کنید بازار به زودی شما را فراموش خواهد کرد و اگر هم فقط به تبلیغات بسنده کنید و کیفیت بالا نباشد باز هم اتفاق خوبی در انتظارتان نخواهد بود.
برخی شرکتهای تبلیغاتی ایدههای بکر و بینظیری برای تبلیغ یک کالا دارند. عکسهایی که یک نگاه به آنها کافی است تا برای مدتی زیاد در ذهنتان بماند و اگر در فروشگاهی به نام این کالا برخوردید به احتمال زیاد در سبد خریدتان جا خوش میکند.
خلاقیت در ایده، میتواند مربوط به خدمات اجتماعی و توجه به محیط زیست هم باشد.
عکسهایی که تأثیرگذاری بالایی دارند و ما را متوجه خطری که محیطزیست را تهدید میکند یا در اجتماع وجود دارد میکند.
همه این ایدههای خلاقانه برای جذب مشتری یا توجه به مسألهای مهم بسیار مفید و سودمند هستند و در جامعه و دنیای امروزی کاربرد فراوان دارد.
مصرف کاغذ بیشتر مساوی است با فضای کمتر برای حیوانات
احتمالاً خیلی از ما با دیدن این صحنه ناراحت میشویم و اصلاً دوست نداریم حیوانات را در عذاب ببینیم.
اما متأسفانه گاهی خودمان باعث این رنج و عذاب میشویم؛ با هدر دادن کاغذها.
کافی است به دور و برمان نگاه کنیم و ببینیم چقدر کاغذ مصرف میکنیم و تا چه اندازه میتوانیم کمتر استفاده کنیم.
غمانگیز است که ما باعث از بین رفتن محل زندگی حیوانات شویم. مصرف کاغذ بیشتر مساوی است با فضای کمتر برای حیوانات.
گاهی فقط یک عکس برای رساندن مفهوم درست کافی است. مفهومی که گاهی شما را برای خرید وسیلهای ترغیب میکند و گاه هم نکتهای مهم را یادآوری میکند.
نکتهای که شاید همه میدانیم اما بعضیوقتها فراموش میکنیم.
پایان پیام