یک تبلیغ خلاقانه برای جلوگیری از عادت بد برخی از رانندهها
به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی از عواملی که شرکتها و برندهای تجاری را موفق میکند، تبلیغات خوب و مؤثر است.
تبلیغاتی که در ذهن مخاطب اثر مثبتی بگذارد و تا مدتها در خاطرش بماند. در فضای رقابتی این روزها کالا و برندی پیروز خواهد بود که علاوه بر کیفیت خوب از هنر تبلیغات هم بهره ببرد.
اگر فقط به کیفیت خوب بسنده کنید بازار به زودی شما را فراموش خواهد کرد و اگر هم فقط به تبلیغات بسنده کنید و کیفیت بالا نباشد باز هم اتفاق خوبی در انتظارتان نخواهد بود.
یک تبلیغ خلاقانه
به عنوان مثال خلاقیت به کار رفته در تصویر این مطلب را ببینید. دو تا عکس منتشر شده از یک خانم در حال رانندگی. یکی ناراحت و یکی خوب و معمولی.
بالای تصویر معمولی خانم نوشته شده FINE به معنی خوب و بالای تصویر ناراحت خانم نوشته شده FINED به معنی جریمه شده. یعنی با اضافه شدن یک حرف D راننده از حالت خوب به حالت جریمه شده میرسد.
حالا این حرف D چیست؟ حرف اول کلمه DISTRACTION به معنای حواسپرتی. این تبلیغ خلاقانه برای جلوگیری از عادت بد برخی رانندهها طراحی شده که در هنگام رانندگی از تلفن همراه خود استفاده میکنند.
برخی شرکتهای تبلیغاتی ایدههای بکر و بینظیری برای تبلیغ یک کالا دارند.
عکسهایی که یک نگاه به آنها کافی است تا برای مدتی زیاد در ذهنتان بماند و اگر در فروشگاهی به نام این کالا برخوردید به احتمال زیاد در سبد خریدتان جا خوش میکند.
خلاقیت در ایده، میتواند مربوط به خدمات اجتماعی و توجه به محیط زیست هم باشد. عکسهایی که تأثیرگذاری بالایی دارند و ما را متوجه خطری که محیطزیست را تهدید میکند یا در اجتماع وجود دارد میکند.
همه این ایدههای خلاقانه برای جذب مشتری یا توجه به مسألهای مهم بسیار مفید و سودمند هستند و در جامعه و دنیای امروزی کاربرد فراوان دارد.
گاهی فقط یک عکس برای رساندن مفهوم درست کافی است. مفهومی که گاهی شما را برای خرید وسیلهای ترغیب میکند و گاه هم نکتهای مهم را یادآوری میکند. نکتهای که شاید همه میدانیم اما بعضیوقتها فراموش میکنیم.
پایان پیام