گلونی

یک شوخی خوب در توئیتر حسابی پربازدید شد

یک شوخی خوب در توئیتر

یک شوخی خوب در توئیتر حسابی پربازدید شد

این توئیت را می‌توان در بین خانواده خواند و متهم به بی‌ادبی هم نشد. یک شوخی خوب در توئیتر حسابی پربازدید شد. این مطلب را بخوانید تا از ماجرا مطلع شوید.

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: شوخی‌های خوب چه شوخی‌هایی هستند؟ پاسخ دادن به این پرسش همیشه یکی از چالش‌های اهالی طنز و کمدی بوده است.

اینکه شما چگونه دیگران را به خنده وادار کنی بدون آنکه به کسی بی‌احترامی کنی، دلی بشکنی و عفت کلام را هم حفظ کنی و حرف رکیکی به زبان نیاوری مسئله بسیار مهمی است.

یک شوخی خوب در توئیتر

حالا اگر این شوخی قرار باشد یک شوخی کوتاه و موجز باشد و همچنین برای تبلیغ یک کالا یا خدمات مورد استفاده قرار گیرد کار به مراتب دشوارتر خواهد شد.

اما گاهی چنین شوخی‌هایی ساخته می‌شوند. نمونه‌اش شوخی حساب کاربری یک خشک‌شویی قدیمی در توئیتر، فردای زلزله تهران:

شاید اگر فرد دیگری قرار بود با این سوژه شوخی کند موفق نمی‌شد اینگونه منظور را برساند و به اجبار از کلمات یا عبارات غیرقابل پخش بهره می‌برد.

اما این حساب کاربری با یک جمله ساده به بهترین شکل ممکن از پس ساختن یک شوخی خوب برآمده است.

این که بتوانی از موقعیت استفاده کنی و با توجه به کلیشه ترس و واکنش غیرارادی به آن محصول و خدمات خود را تبلیغ کنی کار جالبی است.

این توئیت را می‌توان در بین خانواده خواند و متهم به بی‌ادبی هم نشد.

اشاره غیر مستقیم به انگاره‌ای که همه از آن اطلاع دارند اما بدون به کار بردن الفاظ غیرمتعارف منجر می‌شود به این توئیت که هم لبخند را به لب مخاطب می‌نشاند و هم خدمات خود را تبلیغ می‌کند.

بدون صرف هزینه میلیاردی و ساخت تیزرهای پر زرق و برق.

به تازگی استارتاپ‌ها، اپ‌ها و کارگاه‌ها فضای مجازی را جدی گرفتند و روز به روز در حال نزدیک‌تر شدن به مخاطبان خود هستند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل