بیایید به شکنجه کفگیرها خاتمه دهیم

بیایید به شکنجه کفگیرها خاتمه دهیم

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: احتمالاً برای شما هم پیش آمده که ندانید با کفگیر کنار تابه چه کنید.

وسیله سرگردانی که همیشه خدا توی دست و پای آدم است.

گوشه تابه که بماند سر می‌خورد و در بدترین منطقه ممکن، یعنی شکاف بین اجاق گاز و کابینت می‌افتد، همان جایی که در بعضی خانه‌ها به سرزمین فراموش‌شده‌ها معروف است، چون هر چیزی که داخلش بیفتد به خاطر عرض کم شکاف، میان آسمان و زمین می‌ماند و تا خانه‌تکانی بعدی نجات پیدا نمی‌کند.

تلاش برای بیرون آوردن وسایل از این سیاه‌چاله هم بیهوده است خود من یک‌بار برای بیرون کشیدن قاشق مجبور شدم چهار تا کفگیر و سه تا سیخ کباب را فدا کنم و سرآخر هم به هیچ نتیجه‌ای نرسیدم و همه در شکاف باقی ماندند.

حالت بعدی که ممکن است برای کفگیر بیچاره رخ دهد، ذوب شدن است و دقیقاً وقتی کار از کار گذشته و بوی پلاستیک آب شده به مشام‌مان خورد تازه متوجه می‌شویم کفگیر را بدجایی گذاشته بودیم.

در نوع چوبی آن، همیشه باید قسمتی از بدنه به رنگ تیره درآمده باشد که نشان از سوختگی‌های مکرر این وسیله بیچاره دارد.

بیایید به شکنجه کفگیرها خاتمه دهیم

بعد از این همه بلا و شکنجه که بر سر کفگیرهای آشپزخانه آوردیم تازه متوجه شدم این حفره بی‌خاصیت روی دسته تابه، برای نجات کفگیرها تعبیه شده بود و بی‌خودی و برای چرخاندن انگشت هنگامی‌که منتظر سرخ شدن مواد داخل تابه هستیم نبوده.

بیایید برای همیشه به آزار کفگیرها پایان دهیم و با استفاده درست از ماهیتابه‌ها، هم خودمان و هم بخشی از وسایل آشپزخانه را نجات بدهیم.

باور می‌کنید به همین راحتی نه قاشق و کفگیری می‌افتد و نه دچار سوختگی و ذوب‌شدگی می‌شود.

به نظرم مشکل از ما مصرف‌کنندگان وسایل آشپزخانه نیست، مشکل از تهیه‌کنندگان این وسایل است.

چرا در ابتدا و روی جعبه تمامی کاربردهای وسیله را نمی‌نویسند؟ حتماً باید بعد از مدتی با دیدن یک عکس از کاربرد صحیح وسایل، به یاد خاطرات گذشته‌مان بیوفتیم  و بعد به افق خیره شویم؟

پایان پیام

کد خبر : 161443 ساعت خبر : 2:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161443
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات