خرم آباد دوباره تعطیل می‌شود

خرم آباد دوباره تعطیل می‌شود

فرماندار خرم‌آباد می‌گوید: تا اطلاع ثانوی مدارس این شهرستان تعطیل هستند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از ایسنا جعفر طولابی امروز بیست‌وپنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌آباد بیان کرد: برگزاری هرگونه مراسم جشن عقد و عروسی، تشییع، تدفین، چهلم و سالگرد با جمعیت بالا ممنوع است.

وی با بیان اینکه برگزاری هر گونه همایش و جشنواره در ادارات شهرستان ممنوع است، افزود: نحوه حضور کارکنان ادارات همچنان با همان روش قبل به صورت دوسوم استمرار دارد و حضور ارباب رجوع بدون استفاده از ماسک و دستکش در ادارات ممنوع است.

طولابی با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی مدارس سطح شهرستان خرم‌آباد تعطیل هستند، اضافه کرد: اماکن اقامتی آموزش و پرورش از جمله خانه‌های معلم و اردوگاه‌های محل اسکان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

خرم آباد دوباره تعطیل می‌شود

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه ورودی بوستان‌ها، پارک‌ها و مناطق گردشگری و تفریحی توسط شهرداری مسدود شود، افزود: ورودی آرامستان‌های شهرستان تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود.

وی با بیان اینکه تداوم گندزدایی اماکن عمومی سطح شهر خرم‌آباد توسط شهرداری انجام پذیرد، اضافه کرد: تمامی کسب و کارها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.

طولابی با بیان اینکه شهرداری برای جمع‌آوری و تعطیلی ضایعات فروشی‌ها همچنین سد معبر اقدام کند، افزود: تمامی اماکن ورزشی، سفره‌خانه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه برگزاری نماز جماعت در مساجد ممنوع است، ادامه داد: مراسم معنوی و پر فیض نماز عید فطر به صورت مجتمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلای الغدیر برگزار خواهد شد.

وی گفت: راهداری بر حمل نقل برون شهری نظارت بیشتری در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

طولابی تاکید کرد: واگذاری ویلا و خانه به مسافران توسط بنگاه‌های معاملاتی و اشخاص حقیقی ممنوع است.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه کشتارگاه‌ها، قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها، نانوایی ها و مراکز سوخت برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند، افزود: اکیپ‌های بازرسی متشکل از اتاق اصناف، اماکن، نیروی انتظامی، دامپزشکی و شهرداری بر فعالیت صنف‌های مورد اشاره نظارت کنند.

پایان پیام

کد خبر : 163278 ساعت خبر : 8:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163278
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات