سوتی مجری تلویزیون حسابی سر و صدا کرد

سوتی مجری تلویزیون حسابی سر و صدا کرد

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: تپق زدن و سوتی دادن جزئی از کار مجریان تلویزیون است، دقیقاً مثل اشتباهات داوری که جزئی از فوتبال است.

مردم هم که در فضای مجازی منتظر هستند یک نفر سوتی بدهد و بعد با تلاشی مثال‌زدنی ویدئو را طوری پخش می‌کنند که ویروس کرونا با این سرعت انتشار، مقابل‌شان کم می‌آورد.

شاید ما مردم عادی در طول روز به دفعات زبان‌ در دهان‌مان درست نچرخد و تپق بزنیم.

همین حالا اگر فکر کنید کلی از این کلمات به یاد خواهید آورد. این اتفاق دقیقاً در زمانی رخ می‌دهد که شما با یک فرد رودربایستی دارید و می‌خواهید به بهترین نحو صحبت کنید.

یا باید آب دهان خشک شود و عین ترمز ناگهانی ماشین، یک‌هو وسط کلمه صدای‌تان قطع شود، یا طوری سوتی بدهید که دیگر تا یک سال روی‌تان نشود از کنار خانه فرد مورد نظر بگذرید.

اما سوتی‌های مجریان تلویزیون فرق می‌کند. وقتی جلوی میلیون‌ها انسان صحبت می‌کنند، هر اتفاق غیرمنتظرهای قابلیت ماندگار شدن در تاریخ را دارد. مثل جمله «به سفر قطر کرد» آقای حیاتی.

سوتی مجری تلویزیون حسابی سر و صدا کرد

نماشای گلونی را دنبال کنید

این سوتی‌ها را اگر کنار هم بگذاریم قابلیت نمایش به عنوان یک فیلم کمدی سینمایی را دارند و حتی ممکن است چندین سیمرغ بلورین هم دریافت کنند.

تلویزیون هم می‌تواند به جای هزینه برای ساخت سریال طنز، فقط کمی به ساعات اخبار و برنامه‌های زنده اضافه کند، خودبه‌خود سریال طنز ساخته می‌شود.

به نظر من این اتفاقات خیلی هم جالب و بامزه هستند و از تکراری شدن اخبار جلوگیری می‌کنند.

فکر کنید هر روز باید خبر بالا و پایین رفتن بورس، طلا و سکه، ارز، پایین نیامدن  قیمت خودروها و اخبار کرونا را بشنوید. این تکرار حوصله آدم را سرمی‌برد. ولی اگر وسط خبر، یک‌هو عوض ماسک و دستکش، ماستکش و دست، بشنوید روح و روان‌تان زنده می‌شود و از یکنواختی درمی‌آید.

البته این را هم باید در نظر داشته باشیم که کار مجریان تلویزون به شدت سخت است و چنین اتفاقاتی بعید نیست.

اگر ما بخواهیم ده دقیقه، جای آنها حرف بزنیم احتمالاً وسط سوتی‌ها یکی، دو کلمه هم درست می‌گوییم و سرآخر یادمان می‌رود اصلاً قرار بود چه بگوییم.

پایان پیام

کد خبر : 163590 ساعت خبر : 2:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163590
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات