شام ایرانی این هفته پخش نمی‌شود؛ رونمایی از مهمانی شاد و مفرح به مناسبت عید فطر

شام ایرانی این هفته پخش نمی‌شود؛ رونمایی از مهمانی شاد و مفرح به مناسبت عید فطر

مجموعه «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب این هفته به مناسبت لیالی قدر از شبکه نمایش خانگی پخش نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی تاکنون سه فصل از مجموعه جدید «شام ایرانی» در شبکه نمایش خانگی و وی او دی‌ها پخش شده و توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

شام ایرانی این هفته پخش نمی‌شود

فصل چهارم این رئالیتی شو با حضور مرجانه گلچین، نگین معتضدی، آشا محرابی و نعیمه نظام دوست تولید شده و با پایان پخش فصل سوم که طنازی‌های سیدجواد هاشمی، حامد آهنگی، علی انصاریان و جورج اوسطا بازیگر لبنانی با استقبال بالایی همراه بوده، نوبت به پخش مهمانی بانوان بازیگر سینمای ایران رسیده است.

این فصل این هفته به مناسبت شب‌های قدر پخش نخواهد شد و از هفته آینده با فضایی شاد و مفرح در آستانه عید فطر در شبکه نمایش خانگی و وی او دی‌ها رونمایی خواهد شد.

همچنین بنا است فصل پنجم «شام ایرانی» از اواسط خرداد‌ماه با حضور علیرضا خمسه، امیرحسین صدیق، علی مسعودی و میرطاهر مظلومی ضبط شود.

رونمایی از مهمانی شاد و مفرح به مناسبت عید فطر

مجموعه شام ایرانی
مجموعه شام ایرانی

شام ایرانی نام مجموعه‌ای ویدئویی به کارگردانی بیژن بیرنگ و تولید سال ۱۳۹۰ است. قسمت اول این سریال ۱۱ بهمن ۹۰ منتشر شد. این برنامه در سال ۱۳۹۳ هر جمعه از شبکه نسیم پخش می‌شد.

ساخت فصل‌های جدید مجموعه شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب از زمستان سال ۱۳۹۸ کلید خورد و پخش آن از ۲۹ اسفند همان سال هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی و توسط اپلیکیشن‌های فیلیمو و نماوا آغاز شد.

این برنامه برای عرضه در رسانه خانگی ساخته شده ‌است و خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی، بازیگران سینما و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این برنامه باهم رقابت می‌کنند.

پایان پیام

کد خبر : 163205 ساعت خبر : 8:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163205
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات