عکس خصوصی برخی از مردم در گزارش‌های خبری چه می‌کند؟

عکس خصوصی برخی از مردم در گزارش‌های خبری چه می‌کند؟

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: اگر فردا روزی عکس خصوصی‌تان در استخر ویلای عمویتان در یک خبرگزاری منتشر شد تعجب نکنید. از ما گفتن بود.

این روزها هرگاه خبرنگاران و عکاسان خبری به باغات و کوه‌های اطراف تهران می‌روند برای عکاسی از طبیعت، هیچ طبیعت بکر و خالی پیدا نمی‌کند. آن‌ها هرجایی که نگاه می‌کنند یک ویلایی ساختمانی چیزی قد علم کرده است.

عکس خصوصی مردم

سراسر لواسانات بزرگ همین است. از اوشان و فشم و تا میگون و شمشک.

کنار رودخانه، روی کوه، داخل دره، در عمق جنگل و هرجا که نشانی از طبیعت بوده عده‌ای رفتند و یک ویلا ساختند تا پنج‌شنبه جمعه دست زن و بچه را بگیرند و بروند تفریح. البته ان‌شاءالله که زن و بچه خودشان باشد.

خلاصه طبیعت مال همه است و وقتی یک عکاس می‌خواهد از طبیعت عکاسی کند، دوربینش را به هر سمتی که می‌چرخاند یک نفر کنار استخر دراز کشیده و دارد موهیتو می‌خورد. البته ان‌شاءالله که موهیتو باشد.

درنتیجه این خبرنگاران و عکاسان نیستند که وارد حریم خصوصی شما شدند. بلکه این شما هستید که حریم خصوصی خود را وسط طبیعت مردم بنا کردید.

این روزها عکاسی از یک جنگل که جز درخت چیزی در آن نباشد خیلی سخت شده است.

حتا اگر ویلا و ساختمان هم در آن نباشد یک عده جوان با ماشین‌های شاسی بلند آن لالوهای درختان دیده می‌شوند که کمپ زدند و داخل چادر در حال بازی تخته نرد هستند. البته ان‌شاءالله که تخته نرد باشد.

پس در نتیجه اگر روزی روزگاری دیدید عکس‌تان با یک زیر شلواری رنگی رنگی و زیرپوش رکابی داخل یک گزارش محیط زیستی در مورد کلاغ‌های شمال تهران کار شده است از ما دلگیر نشوید.

ما تلاش‌مان را کردیم جلوی شما آباژور بگذاریم اما تعداد آباژورهای ما از اقوام دور و بر شما کمتر بود. البته ان‌شاءالله که اقوام باشند.

پایان پیام

کد خبر : 161367 ساعت خبر : 4:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161367
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات