موتورهای ایرانی مثل مسئولان ایرانی بی‌نقص هستند

موتورهای ایرانی مثل مسئولان ایرانی بی‌نقص هستند

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: علیرضا محجوب نماینده اصلاح طلب مجلس به تازگی گفته: موتورهای ایرانی در خودروسازی نقص ندارد. موتور پژو فرانسه آتش می‌گیرد، اما تا حالا موتور ایرانی آتش گرفته؟ مردم ژاپن کیفیت و قیمت خودروهای تولید خودشان را تحمل می‌کنند، ولی تحمل مردم ما کم است.

ماجرای موتورهای ایرانی

هیس. زشت است. خجالت بکشید. آن چه حرفی بود که به نماینده مردم زدید؟ حالا ایشان یک چیزی گفتن، شما باید ادب را زیر پا بگذارید؟

ببیتید من و شما که به اندازه یک نماینده مجلس افق دید نداریم. داریم؟ اگر داشتیم که نماینده مجلس می‌شدیم.

قبول کنید از آن بالا بالاها که آقای محجوب ایستاده است خیلی چیزها قابل مشاهده است که از این پایین مایین‌ها که ما ایستاده‌ایم معلوم نیست.

حتماً ایشان یک چیزی می‌دانند که چنین حرفی می‌زنند. احتمالاً می‌دانند که ملاک ارزیابی کیفیت یک موتور تنها آتش گرفتن آن نیست.

و الا شلغم هم آتش نمی‌گیرد. آیا آقای محجوب می‌آید بگوید شلغم از موتور ماشین‌های کره‌ای بهتر است؟

قطعاً ایشان چنین حرفی نمی‌زنند چراکه باسواد هستند و حداقل این را می‌دانند که یک موتور برای آنکه به آن موتور گفته شود ابتدا باید این قابلیت را داشته باشد که روشن شود. آن هم در سرما و گرما.

بعد باید حرکت کند. چند تن وزن خودرو را با خود بکشد. در سربالایی کم نیاورد. آلایندگی تولید نکند. مصرف بنزین پاینی داشته باشد و صد مورد دیگر که برای سنجش کیفیت یک موتور ملاک قرار داده می‌شود.

حتا آقای محجوب این را هم می‌دانند که اگر موتورهای پژو آتش می‌گرفت دلیلش این بود که روی خودروهای داخلی سوار بود. اما آقای دکتر همانطور که از نام خانوادگی‌شان مشخص است حجب و حیا دارند و قصد به رخ کشیدن علم و دانش خود را ندارند.

الحمدالله مسئولین ما مسئولینی خاکی و مردمی هستند. آن‌ها برای آنکه با مردم ارتباط برقرار کنند خود را تا حد و اندازه عوام و افراد کم‌سواد و کم‌اطلاع پایین می‌آورند بعد از این حرف‌ها می‌زنند. واگرنه خودشان که دکتر هستند. نیستند؟

پایان پیام

کد خبر : 161413 ساعت خبر : 1:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161413
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات