نرم افزار دیسکورد نرم افزاری برای گیمرها

نرم افزار دیسکورد نرم افزاری برای گیمرها

به گزارش پایگاه خبری گلونی در این روزها که ویروس کرونا باعث شد خیلی از جلسه‌ها و دیدارها منتفی شود و به نوعی حتا دیدار دوستان و آشنایان نیز کنسل شود، بازار اپلیکشن‌های تماس تصویری در همه جای دنیا حسابی داغ بود.

از لایوهای اینستاگرامی گرفته تا تماس‌های اسکایپی همه و همه باعث شد کمی دلتنگی‌های دیدار دوستان و جلسات کاری دوباره از سر گرفته شود.

نرم افزار دیسکورد

و با همین اپلیکشن‌ها بود که حتا کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها از سر گرفته شد و عده‌ای نیز توانستند با دورکاری سلامت خود را به خطر نیندازند.

شاید اگر کرونا در سرتاسر جهان همه‌گیری نمی‌شد، ارزش این اپلیکیشن‌ها نیز به این اندازه مشخص نمی‌شد.

هرچند در این تماس‌ها نیز عده‌ای بابت سرعت کم اینترنت و مشکلاتی که در این باره به وجود می‌آمد، گله داشتند.

اما در این نوشته ما می‌خواهیم شما را با یک اپلیکیشن خوب و پر سرعت برای تماس تصویری و گفتگوهای تصویری که جایگزین دیدارها در این اوضاع عجیب و غریب کرونا شده است، آشنا کنیم.

در حالیکه بخشی از جمعیت جهان همچنان به‌خاطر شیوع ویروس جدید کرونا در قرنطینه است، برخی فن‌آوری‌ها در این ایام رونق بیشتری گرفته است. تماس تصویری با خانواده، دوستان و همکاران یکی از این فن‌آوری‌ها است که قرنطینه را تحمل‌پذیرتر می‌کند.

بسیاری به‌دنبال بهترین برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها برای برقراری این نوع ارتباط‌ها هستند و شرکت‌های مختلف نیز در این روزها برای ارائه تصویر بهتری از فن‌آوری خود با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دیسکورد؛ وقتی گیمرها دور هم جمع می شوند

سیستم‌عامل‌های قابل اجرا: مک، ویندوز، لینوکس، آی‌او‌اس، اندروید

قیمت: رایگان

دیسکورد بیش از هر چیزی در بین گیمرها معروف است. آن‌ها از این برنامه برای بازی‌های گروهی استفاده می‌کنند. تنظیمات این برنامه نیز بر این اساس پایه‌ریزی شده است.

کاربران این اپلیکیشن می‌توانند صدا و تصویر در سیستم‌عامل خود را به اشتراک بگذارند. این برنامه مناسب چت متنی و تماس تصویری و صوتی رایگان است. این اپلیکیشن شباهت‌هایی با اسکایپ، اسلک و مایکروسافت تیمز دارد.

پایان پیام

کد خبر : 161387 ساعت خبر : 5:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161387
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات