واقعیت های سه بعدی از فضا کتابی است که شما را با خود به دنیای ستارگان خواهد برد

واقعیت های سه بعدی از فضا کتابی است که شما را با خود به دنیای ستارگان خواهد برد

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: تصور کنید در شبی مهتابی و پرستاره به همراه فرزندتان آسمان زیبا را نگاه می‌کنید، که از شما درباره ستاره‌ها و ماه می‌پرسد و کنجکاو می‌شود از دنیای کهکشان‌ها و سیارات بیشتر بداند.

اگر فرزند شما مشتاق است بداند کره زمین چه همسایگانی دارد، خورشید و ماه کجای کهکشان قرار دارند و دنیای آسمان بالای سرش را کشف کند، کتاب «واقعیت‌های سه بعدی از فضا» یکی از بهترین گزینه‌هاست.

این کتاب آن‌قدر جذاب است که شما هم از خواندن و دیدنش لذت خواهید برد.

صفحه اول را که باز کنید با حجمی بزرگ به نام «کیهان» مواجه خواهید شد و با همین عکس‌های سه بعدی به سمت موقعیت زمین و در منظومه شمسی می‌روید.

هر صفحه شگفتانه ویژه‌ای دارد که خواندن و یادگیریرا جذاب‌تر می‌کند.

گاهی با کشیدن فلشی قسمت‌های داخلی زمین را می‌بینید و گاهی هم با حرکت دادن فلشی دیگر با پنج مرحله خورشید گرفتگی کامل آشنا خواهید شد.

زمین، ماه، منظومه شمسی، ستارگان، کیهان شگفت‌انگیز و رصد ستارگان، عناوین هر فصل از کتاب واقعیت های سه بعدی فضا هستند که به زیباترین شکل برای کودکان و نوجوانان نوشته و طراحی شده‌اند.

نویسنده کتاب «پیتر بوند»، تصویرگر «کیم تامسون» و مترجم آن «سارا فرزانه‌سا» است و «نشر جابیرو» آن را به چاپ رسانده است.

قسمتی از کتاب

«مناظر (منازل) ماه:

از روی زمین، به نظر می‌آید که ماه هرشب تغییر شکل می‌دهد. این به دلیل چرخش ماه به دور زمین است. ما هرشب مقدار متفاوتی از بخش روشن شده به کمک خورشید را می‌بینیم به گونه‌ای که آرام آرام ماه به شکل‌های ماه نو، هلال، تربیع، تثلیث و ماه تمام ظاهر می‌شود و این اشکال تکرار می‌شوند. پس هر چهار هفته، یک ماه تمام (کامل) وجود دارد.»

پایان پیام

کد خبر : 163787 ساعت خبر : 9:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163787
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات