وبینار آموزشی soft skills

وبینار آموزشی soft skills با تدریس علی ساکی

به گزارش پایگاه خبری گلونی وبینار به سمینار آنلاین گفته می‌شود که با استفاده از اینترنت به صورت زنده و تعاملی در یک زمان مشخص برگزار می‌شود.

همه شرکت کنندگان در وبینار امکان حرف زدن از طریق میکروفن و تصویر را دارند، اما معمولا فقط تصویر سخنران پخش می‌شود و شرکت‌کنندگان صرفا از طریق تایپ، سوالات خود را مطرح می‌کنند.

وبینار آموزشی soft skills

برای برگزاری وبینار از سایت “اسکای‌روم” استفاده می‌شود. “اسکای‌روم” فضایی شبیه به آپارات دارد، که افراد با نام‌کاربری و رمز امکان ورود به آن را دارند، همچنین ورود به وبینار از طریق گوشی، تبلت، کامپیوتر و لپ‌تاب امکان‌پذیر است.

من برای هر وبینار یک گروه واتس‌آپ تشکیل می‌دهم و افراد نسبت به تبادل اطلاعات و طرح پرسش‌های خود دراین گروه اقدام می‌نمایند. همچنین پس از پایان وبینار، فیلم آن در این گروه به صورت رایگان ارسال می‌شود.

مهارت‌های نرم به عنوان تعریف جدیدی از مهارت‌ها در کنار مهارت‌های سخت بوجود آمده است. من مهارت‌‌های سخت را مثلا اخذ مدرک دانشگاهی می‌دانم.

اما دو نفر که با هم از یک دانشگاه فارغ‌التحصیل می شوند، کدام یک در کار موفق خواهند بود؟

مهارت‌های نرم به مجموعه‌ای مهارت‌های شخصی، رفتاری یا اجتماعی گفته می‌شود که فرد با داشتن آن‌ها توانایی‌هایش در محیط‌های کاری و اجتماعی شکوفا می‌شود و در نهایت و باعث پیشرفت او می‌شود.

*روز برگزاری: پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه

*ساعت برگزاری: ساعت ۱۸

*مدت وبینار: ۹۰ دقیقه

*مبلغ ثبت نام: ۵۰ هزار تومان

لطفا مبلغ فوق را به شماره کارت ۹۴۴۷-۹۶۰۷-۳۳۷۸-۶۱۰۴ بانک ملت به نام علی طهماسبی ساکی واریز و شماره واریزی/تراکنش را به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه در سایت ثبت فرمایید.

حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت‌نام، پیام تایید در پیام‌رسان “واتس‌آپ” برای شما ارسال خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 162869 ساعت خبر : 10:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=162869
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات