پرفروش های سایت روزبهان در کمپین فروش نوروز؛ از نادر ابراهیمی تا زاهد بارخدا

پرفروش های سایت روزبهان در کمپین فروش نوروز؛ از نادر ابراهیمی تا زاهد بارخدا

به گزارش پایگاه خبری گلونی کتاب‌های «عاشقانه‌ها»، «مردی در تبعید ابدی»، «برجاده‌های آبی سرخ»، «آتش بدون دود» و «او» پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت روزبهان در روزهای قرنطینه بودند.

کتاب «عاشقانه‌ها» که همواره در میان پرفروش‌های این سالیان نشر کتاب کشور قرار داشته، مجموعه‌ایست از سه کتاب «نادر ابراهیمی» با عنوان‌های: «یک عاشقانه‌ی آرام»، «بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم» و «چهل نامه کوتاه به همسرم».

پرفروش های سایت روزبهان

«مردی در تبعیدی» دومین کتاب پرفروش سایت روزبهان، رمانی فلسفی_دینی است که به زندگی پرفرازونشیب ملاصدرای شیرازی می‌پردازد و شرح زندگی پرفرازونشیب این فیلسوف بزرگ است که در زمان صفویه مجبور به گذران زندگی در تبعید و سفر مدام شد.

«برجاده‌های آبیِ سرخ» که داستانی ملی میهنی را با تکیه بر ماجراهای واقعی زندگی و مبارزات «میرمهنای دغابی» مبارز جنوب در زمان زندیه که علیه استعمارگران انگلیسی و هلندی می‌جنگید را روایت می‌کند.

«آتش بدون دود»، که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آثار ادبیات داستانی فارسی از آن نام برده‌ می‌شود و امروز دیگر اثری کلاسیک به شمار می‌رود،

قصه‌ای‌ست عاشقانه و سیاسی که به ماجراهایی در میان قبایل ترکمن‌ می‌پردازد و در بستر عمیقش درونمایه‌ای مردم‌نگارانه نیز دارد.

«او»ی زاهد بارخدا پنجمین کتاب پرفروش کمپین نوروزی سایت روزبهان، به عنوان دومین اثر این نویسنده، با روایت و لحنی شیوا و شاعرانه به دغدغه‌های عاشقانه، شناختی و فلسفی جوانانی می‌پردازد که در دو دهه‌ اخیر تجربه‌ها، خوشی‌ها و مصائب بسیاری را از سر گذرانده‌اند.

کمپین نوروزی فروش سایت روزبهان که در روزهای قرنطینه با شعار «معاشرت سالم با کتاب‌ها» شکل گرفت، در بازه‌ای پنجاه روزه، با استقبال کم‌نظیر خوانندگان توانست به جمع بزرگی از علاقه‌مندان و کتابخوانان برای دسترسی هرچه بیشتر و بهتر به کتاب‌ها یاری برساند.

کمپین فروش ویژهٔ سایت روزبهان همچنان ادامه دارد و به زودی بسته‌های تازه و کتاب‌های جدید و تجدید چاپ روزبهان نیز در سایت ارائه خواهند شد.

پایان پیام

کد خبر : 162647 ساعت خبر : 6:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=162647
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات