پویش زهکلوت تنها نیست و جمع‌آوری تلویزیون برای کودکان این شهر سیل زده

جمع‌آوری تلویزیون برای کودکان این شهر سیل زده

به گزارش پایگاه خبری گلونی زهکلوت شهری در شهرستان رودبار جنوب استان کرمان و مرکز بخش جازموریان چندی پیش با یک سیل ویران کننده روبه‌رو شد و برخی از ساکنین این شهر خسارات بسیاری را متحمل شدند.

اما نبود عدالت خبری زهکلوت را آنچنان که باید به تیتر خبرها تبدیل نکرد و مردم خسارت دیده و سیل زده این شهر در سکوت خبری در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات پس از سیل هستند.

تصاویری که از زهکلوت به دست ما رسیده حاکی از خسارت سنگین سیل به برخی از ساکنین این شهر است.

خسارتی که بر ما واجب می‌کند برای کمک به هموطنان خود تعجیل کنیم و هرکاری از دست‌‌مان برمی‌آید برایشان انجام دهیم تا بیشتر از این مظلوم واقع نشوند.

حالا اما قرارگاه آموزشی آماج دو پویش مردمی راه‌اندازی کرده تا هرکس که ذره‌ای قلبش برای هموطنان خود می‌تپد می‌تواند در این پویش‌ها شرکت کند.

پویش اول جمع‌آوری تلویزیون برای دانش‌آموزان سیل زده زهکلوت است. دانش‌آموزانی که حالا با ویران شدن منزل خود تلویزیونی هم برای نشستن در کلاس درس شبکه آموزش ندارند.

پویش جمع آوری تلویززیون برای دانش آموزان
پویش جمع آوری تلویززیون برای دانش آموزان

داوطلبان مردمی که با قرارگاه آموزشی آماج همکاری می‌کنند، تلویزیون‌ها و دستگاه‌های دیجیتال مردم را دریافت می‌کنند و آن‌ها را به دست دانش‌آموزان خسارت دیده می‌رسانند.

پویش دوم اما برای کمک به ساخت و ساز خانه‌های ویران شده زهکلوت است با این هشتگ: #زهکلوت_تنها_نیست.

"<yoastmark

در این پویش شماره کارت موسسه بین‌المللی دیدبان عدالت معرفی شده تا مردم هرمقدار که می‌توانند را به مردم این شهر کمک کنند.

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 161610 ساعت خبر : 12:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161610
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات