کارگزاری بورس آگاه سرمایه‌گذاری در بورس را به شما آموزش می‌دهد

کارگزاری بورس آگاه سرمایه‌گذاری در بورس را به شما آموزش می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری گلونی این روزها سرمایه‌گذاری در بانک و امید بستن به چند هزار تومان سود بانکی هیچ طرفداری ندارد و به اعتقاد خیلی‌ها خواباندن پول در بانک جز ضرر چیزی ندارد.

از آن‌سو خرید و فروش سکه و طلا و ارز هم ریسک بسیار بالایی دارد و به خاطر بازار عجیب و غریب ایران افراد بی‌شماری در سال‌های گذشته طلا و ارز خرید و فروش کردند و سرمایه خود را از دست دادند.

پس با پس‌انداز خود چه کنیم؟ کدام بنگاه اقتصادی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم؟ کجا سود بیشتری را نسیب ما می‌کند؟

کارگزاری بورس آگاه یکی از آن روش‌هایی است که می‌توان با مراجعه به سایت کارگزاری آگاه و مشورت با کارشناسان آن‌ها به بیشترین سود ممکن در بورس دست یافت.

کارگزاری آگاه در حال حاضر دارای ۴۵۳ نفر پرسنل با میانگین سنی حدود ۳۲ سال و میانگین سابقه حرفه‌ای اعضای هیئت مدیره بالغ بر ۱۸ سال است. در بین کارگزاری‌ها، آگاه بیشترین سرمایه انسانی را در بخش پشتیبانی خدمات دارد. بسیاری از پرسنل نیز دارای مدارک حرفه‌ای بازار سرمایه هستند.

این روزها همه به دنبال راهی برای ورود به بورس و آموختن فوت و فن حضور و فعالیت در این حوزه را دارند. صف‌های طویل جلوی دفاتر پیشخوان دولت برای گرفتن کد بورسی حاکی از این امر است. در نتیجه یافتن مرجعی حرفه‌ای و امن برای فراگیری بورس و همکاری در این بازار دغدغه بسیاری از مردم است.

خدمات کلی کارگزاری آگاه به شرح زیر است

ارائه کلیه خدمات مربوط به بورس اوراق بهادار، بورس کالا و بورس انرژی

ارائه خدمات مشاوره و سبدگردانی در حوزه بورس اوراق بهادار

تأمین مالی شركت‌های بورسی و غیربورسی در حوزه‌های سرمایه در گردش، طرح‌های توسعه‌ای و راه‌اندازی پروژه‌ها با استفاده از ابزارهای نوین تأمین مالی و از طریق بازار سرمایه

طراحی، تاسیس و مدیریت انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری شامل صندوق‌های در سهام، با درآمد ثابت، با پیش‌بینی سود، مختلط، نیکوکاری و صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF)

برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و همایش‌‏های عمومی بازار سرمایه، تحت مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار

تولید محتوا و بسترسازی ورود سرمایه گذاران خارجی، انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری با نهادهای مختلف بین‌المللی

آموزش و تلاش در جهت افزایش سطح دانش و اطلاعات سرمایه‌گذاران

پایان پیام

کد خبر : 161838 ساعت خبر : 9:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161838
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات