کمدی جوجه تیغی از سه میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه تماشا در دو روز گذشت

کمدی جوجه تیغی از سه میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه تماشا در دو روز گذشت

فیلم تئاتر کمدی “جوجه تیغی” که کارگردانی، نویسندگی واجرای آن را بهرام افشاری بر عهده دارد، پس از گذشت دو روز از نمایش در فیلیمو به رکورد تماشای سه میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه رسید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی فیلیمو خبر داد: با پشت سر گذاشتن ۴۸ ساعت از پخش نمایش کمدی جوجه تیغی در این پلتفرم، میزان تماشای قابل توجهی برای این نمایش ثبت شده است که آن را بالاتر از بسیاری تمام فیلم‌تئاترها و حتی برخی فيلم‌های سينمايی قرار می‌دهد.

چون “دقیقه تماشا” اصلی‌ترین معیار در میزان استقبال از یک محتوا در سرویس‌های وی‌اودی به حساب می‌آید، بررسی‌ها نشان می‌دهد جوجه تیغی با گذر از عدد سه میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه تماشا در دو روز، رکوردی دست نيافتنی در بین فیلم‌تئاترها را ثبت کرده است.

این نمایش اولین بار در سال ۹۴ روی صحنه رفت، در همان زمان با استقبال زیادی مواجه شد و اجرا‌های متعدد دیگر را در سال‌های ۹۵ و ۹۷ به دنبال داشت.

حالا پس از گذشت مدتی از آخرین اجرا، با توجه به تعطیلی سالن‌های نمایش و دوری علاقه‌مندان از تئاتر، افشاری تصمیم به انتشار فیلم این نمایش برای دوستداران این هنر گرفته است.

جوجه تیغی را از این لینک ببینید.

بهرام افشاری

(زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶ در همدان، ایران)، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد.

پایان پیام

کد خبر : 161176 ساعت خبر : 7:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161176
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات