گلونی

اجرای طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی و تلاش دوباره شهرداری لغو شد

اجرای طرح

اجرای طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی و تلاش دوباره شهرداری لغو شد

اجرای طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی و تلاش دوباره شهرداری لغو شد

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از عدم اجرای طرح ترافیک از صبح سه‌شنبه (۶ خرداد) و لغو تصمیم قبلی برای اجرای این طرح خبر داد.

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی:  مدتی است که برای اجرای طرح ترافیک و لغو اجرای این طرح بین وزارت بهداشت و شهرداری تهران اختلاف افتاده است.

شهرداری می‌گوید باید اجرا شود تا آلودگی هوا به حالت هشدار نرسد؛ وزارت بهداشت می‌گوید اگر اجرا شود مردم مجبور به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می‌شوند و همین امر خطر ابتلا به کرونا را در آنها افزایش می‌دهد.

در واقع به نظرمان منظور وزارت بهداشت این است که «اگه قرار بود با آلودگی می‌مردن الان کل تهران باید منقرض می‌شدن، کرونا رو دریابیم بهتره.»

مردم هم مانده‌اند کدام بهتر است، نفس کشیدن در هوای آلوده (که تقریباً مرتب در حال انجامش بودند و به لطف کرونا و رفت و آمد کمتر کمی هوا پاک شد) یا کلاً بی‌خیال زندگی شدن و رفتن به مترو و اتوبوس و در آغوش گرفتن کرونا.

اجرای طرح ترافیک لغو شد

احتمالاً مسئولین شهرداری تهران وقتی هوای پاک و آسمان صاف رادیده‌اند، در حالی‌که با لبخندی ملایم از پنجره بزرگ دفترشان به آبی پهناور آسمان نگاه می‌کردند و لذت می‌بردند، گوشی تلفن را برداشته و اعلام کردند «طرح تررافیک رو اجرا کنید. حیف این آسمون نیست دوباره آلوده بشه.»

این مسئولین گرامی اگر کمی سر به زیر می‌آوردند و آسمان را ول می‌کردند متوجه می‌شدند روی زمین چه خبر است و مردم با سوار شدن در مترو و اتوبوس ممکن است دیگر نتوانند فرصت کنند به آسمان آبی حتی نیم‌نگاهی بیندازند.

شاید بهتر باشد فعلاً بی‌خیال آلوگی هوا شوید. اصلاً فکر کنید این روزها یکی از روزهای آلوده پارسال است و کاری هم از دست کسی برنمی‌آید.

مردم مشغول نفس کشیدن هوای خاکستری هستند و مسئولین مشغول پیدا کردن راهکار رفع آلودگی هوا.

راهکاری که سال‌هاست پیدا نیست و این جستجو از بین نمی‌رود بلکه از مسئولی به مسئول دیگر منقل می‌شود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل