گلونی

برخی از آتش سوزی های اخیر عمدی است

برخی از آتش سوزی های اخیر عمدی است

برخی از آتش سوزی های اخیر عمدی است

برخی از آتش سوزی های اخیر عمدی است

به گزارش گلونی و به نقل از ایرنا فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا و سایر دستگاه‌های مسئول، موضوع آتش‌سوزی‌های اخیر را بررسی کرده و روند بررسی‌ها ادامه دارد، بخشی از این اتفاقات غیرعمدی بوده و در مواردی عمدا صورت گرفته که تعدادی شناسایی و دستگیر شده و بزودی نتایج تحقیقات، بررسی‌ها و اقدامات پلیس اعلام می‌شود.

سردار حسین اشتری روز یکشنبه در رزمایش ترافیکی تابستانه با عنوان ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور که در دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد در رابطه با مبارزه با فساد، افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی از وظایف اصلی پلیس امنیت اقتصادی است و در این حوزه مفسدان اقتصادی را شناسایی و دستگیر می‌کند،

عمدی بودن برخی از آتش سوزی های اخیر

البته در هر حوزه‌ای متوجه فساد شویم، موضوع را به مسئولان امر گزارش و با هماهنگی دستگاه قضائی با فساد در هر بخشی برخورد کرده و در این زمینه کوتاه نمی‌آییم.

وی  از تسریع در روند هوشمندسازی پلیس با هدف تسهیل در خدمات دهی به مردم خبر داد و گفت: الکترونیکی شدن نقل و انتقال خودرو یکی از این دست از اقدامات پلیس است که به صورت آزمایشی در شرق و غرب استان تهران کلید می‌خورد.

سردار اشتری با اشاره به عزم پلیس برای هوشمندسازی، افزود: هوشمندسازی پلیس یکی از برنامه‌های اولویت‌دار نیروی انتظامی است که پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا باید در این حوزه پیشگام و پیش‌قدم باشد.

وی با اشاره به اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در راستای هوشمندسازی افزود: پلیس راهور ناجا در حوزه هوشمندسازی گام‌های خوبی برداشته که این روند باعث تسریع و تسهیل در خدمات دهی و سرعت و دقت در امور می‌شود و از طرفی کاهش مراجعات حضوری مردم به مراکز را به دنبال دارد.

فرمانده نیروی انتظامی به موضوع نقل و انتقال الکترونیکی خودرو اشاره کرد و افزود: از اقدامات پلیس راهور برای هوشمندسازی، بحث نقل و انتقال خودرو است؛ اقدام خوبی که به صورت آزمایشی در شرق و غرب تهران کلید خواهد خورد و بر مبنای پیش بینی ما باعث کاهش 85 درصدی مراجعات مردم به مراکز می‌شود از طرفی روند خدمات دهی، سرعت می‌یابد.

سردار اشتری گفت: در نظر داریم با تهیه زیرساخت‌های لازم و تامین بستر و سامانه‌های هوشمند، خدمات‌مان را به نحو مطلوبی در حوزه هوشمندسازی و الکترونیکی ارائه دهیم.

فرمانده ناجا در بخش پایانی سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره سفرهای مردم با توجه به تعطیلات تابستان پیش رو و موضوع کرونا، گفت: توصیه می‌کنم مصوبات ستاد ملی کرونا را جدی بگیرند و به موضوعات مورد تاکید، توجه کنند چرا که مصوبات برای تامین سلامت مردم است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل