دزدی از یک خودروی داخلی فقط در بیست و شش ثانیه؛ خودروساز متشکریم

دزدی از یک خودروی داخلی فقط در بیست و شش ثانیه؛ خودروساز متشکریم

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: همیشه فکر می‌کردم دزدی کار بسیار سختی است.

تصورم از دزدها آدم‌های نقابداری بود که با کلی ترس و هیجان و در حالی‌که با نگرانی به اطراف نگاه می‌کردند در نیمه‌های شب با یک شاه‌کلید که عین جقجقه بچه مدام صدا می‌داد، تلاش می‌کردند تا در خودرو یا یک خانه را باز کنند.

با خودم می‌گفتم اگر کلیدی که به قفل می‌خورد آخرین کلید در شاه‌کلید باشد چقدر طول می‌کشد تا دزد بخت برگشته بتواند قفل راباز کند؟

اما وقتی دزدهای جدید و روش‌های تازه را دیدم انصافاً تمام تصوراتم با خاک یکسان شد.

دزدی که به راحتی در روز روشن از ماشین پیاده می‌شود، بازوی خودروی پارک شده را می‌پیچاند و به طرفةالعینی قفل در را باز می‌کند و می‌رود سراغ صندوق عقب.

دزدی از یک خودروی داخلی فقط در بیست و شش ثانیه

ویدیوهای دیگر در نماشای گلونی 

کلاً در بیست و شش ثانیه در خودرو را باز کرد، از صندوق عقب و بعد داخل ماشین وسایلی برداشت و بعد هم در رفت. به همین راحتی!

البته باید یک دست‌مریزاد اساسی خدمت خودروسازان‌ داخلی بگوییم که خودروها را این‌قدر ایمن و محکم می‌سازند و باعث می‌شوند سارقین محترم با کمترین سختی مشغول خالی کردن خوروها شوند.

تازه این که دویست و شش است اگر پراید بود احتمالاً در ده ثانیه و با یک انگشت می‌توانست در را باز کند و هر چه دلش می‌خواست بردارد.

همین خودروهایی که حالا برای ثبت‌‌نام‌شان قرعه‌کشی می‌کنند واحتمالاً ما مردم هم با شنیدن اسم‌مان طوری خوشحال خواهیم شد انگار ماشین را برنده شدیم و قرار است طی یک مراسم که از تلویزون هم پخش می‌شود سوئیچ ربان زده را به ما بدهند و ما هم با لبخندی کش‌دار به سوی خودرویی که در انتهای فرشی قرمز، یک‌وری پارک شده و هر چهار راهنمایش چشمک می‌زند برویم.

اما وقتی از تخیل در می‌آییم تازه متوجه می‌شویم کجای کار هستیم و باید برای خوردویی که قرار است تمام و کمال پولش را بدهیم و فقط از قیمت روز بازار کمی ارزان‌تر است خوشحال باشیم. خودرویی که در بیست و شش ثانیه می‌تواند سرقت شود!

پایان پیام

کد خبر : 165324 ساعت خبر : 10:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=165324
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات