فروش فوق العاده خودروها آغاز شد؛ قیمت‌ها با آنچه اعلام شده بود فرق دارد

فروش فوق العاده خودروها آغاز شد؛ قیمت‌ها با آنچه اعلام شده بود فرق دارد

پس از دو هفته از اعلام فرمول‌های جدید برای تعیین قیمت‌ها داخلی در کارخانه و بازار آزاد، امروز قیمت‌های جدید محصولاتی که از این فردا پیش ثبت نام آغاز و از این پس مبنای فروش قرار خواهند گرفت، اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی بعد از ظهر امروز (شنبه) جلسه تصمیم‌گیری برای قیمت‌گذاری نهایی خودروها برگزار و بالاخره پس از گذشت دو هفته از اصلاح قیمت‌های کارخانه‌ای و تعیین فرمول ۱۰ درصد بالاتر از قیمت کف کارخانه برای عرضه خودرو در بازار آزاد، قیمت‌های جدید خودروهای داخلی اعلام شد. این قیمت‌ها مبنای آغاز فروش فوق‌العاده محصولات خودروسازان در عید فطر خواهد بود.

فروش فوق العاده خودروها

براین اساس، طبق اعلام دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت جدید ۱۱ محصول ایران خودرو و سایپا که از فردا پیش ثبت نام هایشان آغاز خواهد شد، به شرح زیر است:

لیست قیمت‌ها در فروش فوق العاده امسال
لیست قیمت‌ها در فروش فوق العاده امسال
لیست قیمت‌ها در فروش فوق العاده امسال
لیست قیمت‌ها در فروش فوق العاده امسال

فعلا قیمت این ۱۱ محصول در نظر گرفته شده برای فروش فوق العاده دو خودروساز در نظر گرفته شده است، اعلام شده است و قیمت سایر خودروها متعاقبا اعلام می‌شود.

برای ثبت نام ۵۰ درصد قیمت روز مصوب خودرو اخذ می‌شود و پیش فروش تا ۱۲ ماهه در سقف ۶۰ درصد ظرفیت تولید بدون احتساب سود مشارکت خواهد بود.

همچنین مشارکت در تولید ۱۲ تا ۲۴ ماهه در سقف ۵۰ درصد ظرفیت تولید با احتساب سود مشارکت حداقل ۶ درصد و مشارکت در تولید ۲۴ تا ۳۶ ماهه در سقف ۱۵ درصد ظرفیت تولید با احتساب سود مشارکت حداکثر ۱۲ درصد خواهد بود.

متقاضیان امکان انتخاب روش خرید به صورت پیش فروش یا مشارکت تولید را در مرحله ثبت نام دارا می‌باشند و خودروسازان مکلف به فروش خودرو به ترتیب اولویت پیش فروش، مشارکت در تولید یکساله و دوساله در خودروهای قابل عرضه می‌باشند.

انتهای پیام

کد خبر : 164079 ساعت خبر : 8:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=164079
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات