مستند از ایران یک جدایی به کارگردانی مشترک آزاده موسوی و کوروش عطایی

مستند از ایران یک جدایی به کارگردانی مشترک آزاده موسوی و کوروش عطایی

مستند از «ایران یک جدایی» به کارگردانی مشترک آزاده موسوی و کوروش عطایی برای پخش در پلتفرم‌های وی‌اودی به فیلیمو و نماوا آمد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی این فیلم که اولین مستند بلند این دو کارگردان است و روایتی اجتماعی در دل مهمترین اتفاق تاریخی سینمای ایران را به همراه دارد، پنج‌شنبه اول خرداد برای پخش آنلاین در سرویس‌های وی‌اودی آماده شده است.

مستند از ایران یک جدایی

زمانی که زمزمه‌ها برای اختصاص اولین جایزه اسکار سینمایی ایران به فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی آغاز شد، ایده ساخت مستندی با نام از ایران یک جدایی نیز در کنار آن شکل گرفت.

آزاده موسوی و کوروش عطایی کارگردانان این مستند اجتماعی که فیلم‌شان را با ترکیب حواشی مثبت و منفی برنده شدن جایزه اسکار و همراهی عوامل این فیلم از جمله اصغر فرهادی ساخته‌اند، با پشت سر گذاشتن نمایش‌های متعدد در جشنوار‌ه‌ها و اکران‌های سینمایی، تصمیم به انتشار آن در پلتفرم‌های وی‌او‌دی گرفته‌اند.

 کارگردانی مشترک آزاده موسوی و کوروش عطایی

از ایران یک جدایی مستندی واقعه‌نگار است که نگاهی گزارشی و تحلیلی به هر آنچه در مسیر تولید فیلم جدایی نادر از سیمین و اهدای جایزه اسکار به آن گذشت دارد.

همچنین این مستند که زمانی حدود ۵۲ دقیقه دارد، از محتواهایی شامل گفت‌وگو با اصغر فرهادی و عوامل فیلم جدایی نادر از سیمین، سکانس‌هایی مربوط به واکنش تماشاگران ایرانی مراسم اسکار در لحظه برنده شدن این جایزه توسط فرهادی، پشت صحنه‌هایی از فیلم جدایی نادر از سمین و … تشکیل شده است.

این فیلم که به تهیه‌کنندگی مشترک کتایون شهابی، آزاده موسوی و کوروش عطایی در سال ۹۲ ساخته شده است را می‌توان از پنج‌شنبه اول خرداد در پلتفرم‌های وی‌اودی از جمله فیلیمو و نماوا تماشا کرد.

برای دیدن این فیلم در فیلیمو کلیک کنید

پایان پیام

کد خبر : 163911 ساعت خبر : 11:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163911
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات