گلونی

مقایسه اینترنت اپراتورها اطلاعات جالبی را به ما نشان می‌دهد

مقایسه اینترنت اپراتورها

مقایسه اینترنت اپراتورها اطلاعات جالبی را به ما نشان می‌دهد

مقایسه اینترنت اپراتورها اطلاعات جالبی را به ما نشان می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری گلونی این روزها میزان مصرف اینترنت کاربران فضای مجازی و اپلیکیشن‌ها افزایش یافته است و در این میان داشتن یک اینترنت پرسرعت که قطعی نداشته باشد و همه جا نیز در دسترس باشد یک نعمت است.

کاربران اینترنت برای حضور در فضای مجازی و بهره بردن از خدمات اینترنتی از اپراتورهای مختلفی استفاده می‌کنند؛ اما تنها کافی است میزان رضایت آن‌ها از اپراتور خود را بپرسید تا به اطلاعات جالبی دست پیدا کنید.

نیازی هم نیست به نظرسنجی‌ها و آمارهای کلان مراجعه کنید. مشت نمونه خروار است. از اطرافیان خود بپرسید. اینکه از چه اپراتوری استفاده می‌کنند و میزان رضایت آن‌ها به چه صورت است؟

مقایسه اینترنت اپراتورها

بدون شک شما هم نتیجه‌ای مشابه با سایر نتایج به دست خواهید آورد. ایرانسل در ارائه بسته‌های اینترنتی سرآمد سایر اپراتورها است.

در تنوع بسته‌ها، قیمت‌های مناسب، پاسخگویی به سوالات مشترکان، رفع اشکال، آنتن دهی، اطلاع‌رسانی درست و دقیق حجم مصرفی و… در ایرانسل نه تنها از سایر اپراتورها برتر است بلکه این شرکت در ارائه تمام این خدمات پیشگام بوده و اپراتورهای دیگر معمولاً دنباله‌رو مسیری هستند که ایرانسل پیش از آن‌ها آن را هموار کرده است.

نمونه‌اش همین خدماتی که در اپلیکیشن ایرانسل من ارائه می‌شود.

برای نخستین بار توسط ایرانسل به ایرانیان معرفی شد و بعدها اپراتورهای دیگر هم تلاش کردند نرم‌افزارهای مشابهی منتشر کنند.

اما همچنان ایرانسل پیش‌رو است و مقایسه این اپلیکیشن‌ها گواه خوبی برای این ادعا است.

یک شوخی بین کاربران فضای مجازی معروف شده که می‌گویند: برای باز کردن اپلیکیشن فلان اپراتور مجبوریم اینترنت را روی ایرانسل قرار دهیم تا اپلیکیشن مذکور باز شود.

در تماس‌های تصویری همیشه فردی که تصویرش قطع و وصل می‌شود و از گروه خارج می‌شود و نصف حرف‌ها را نمی‌شنود و نصف حرف‌هایش را کسی نمی‌شنود معمولاً اینترنتی به غیر از اینترنت ایرانسل را روی تلفن همراه خود فعال کرده است.

این روزها اکثر مردم روی گوشی‌های خود حداقل سیم‌کارت دو اپراتور مختلف را فعال می‌کنند و میان خدمات‌دهی آن‌ها مقایسه می‌کنند.

نتیجه این مقایسه‌ها می‌شود همین که کاربران معمولاً ایرانسل را برای خریدن بسته و وارد شدن به فضای مجازی انتخاب می‌کنند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل