گلونی

مگر کله گنده‌های مملکت ماسک می‌زنند که ما بزنیم؟

مگر کله گنده‌های مملکت ماسک می‌زنند

مگر کله گنده‌های مملکت ماسک می‌زنند که ما بزنیم؟

مگر کله گنده‌های مملکت ماسک می‌زنند که ما بزنیم؟

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: عاقله مردی حدود ۴۰ ساله بود. داخل مترو با بی‌خیالی نشست کنار یک مرد دیگر. دقیقاً روی برچسب رعایت فاصله اجتماعی. مردی که از قبل آن‌جا نشسته بود به این مرد اعتراض کرد و گفت چرا رعایت نمی‌کنید؟ مگر برچسب را ندیدید؟ چرا ماسک نزدید؟

عاقله مرد با بی‌خیالی گفت: مگر آن بالا بالایی‌ها ماسک می‌زنند که ما بزنیم؟

این حرف را بارها و بارها همه ما شنیده‌ایم. در حوزه‌های مختلفی مانند:

مگر کله گنده‌ها پراید سوار می‌شوند که ما سوار بشویم؟ مگر کله گنده‌ها کتاب می‌خوانند که ما بخوانیم؟ مگر کله گنده‌ها به مردم کمک می‌کنند که ما کمک کنیم؟ و هزاران هزار مورد دیگر. که در تمام این موارد هم دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

ویدیوهای دیگر در آپارات گلونی

مگر کله گنده‌های مملکت ماسک می‌زنند؟

اما در مورد کرونا ماجرا کمی فرق می‌کند. این یک مورد با موارد دیگر تفاوت دارد.

ماسک نزدن، مبارزه با کله گنده‌ها نیست. فاصله اجتماعی را رعایت نکردن، فعالیت سیاسی علیه دولت‌مردان نیست. بی‌اعتنایی به پروتکل‌های بهداشتی، منجر به فروپاشی سیستم و پیروزی توده مردم بر سرمایه‌داران پرقدرت نمی‌شود.

رعایت اصول بهداشتی فقط و فقط برای حفظ جان خودمان و اعضای خانواده‌مان است. این مورد مثل آشغال روی زمین انداختن و پا روی چمن‌ها گذاشتن نیست. این مورد به طور مستقیم با جان اطرافیان و مردم در ارتباط است.

پس اگر از جان خودتان سیر شدید حداقل به فکر جان و سلامتی دیگران باشید. شاید هنوز کودکی در این کشور دلش می‌خواهد با مادرش بازی کند.

شاید دوست دارد دست پدرش را بگیرد و برود پارک. پس لطفاً بی‌خیالی و تنبلی و بی‌مسئولیتی خود را به جای آزادی‌طلبی قالب نکنید.

الکی ادای آدم‌های مبارز و آزادی‌خواه را در نیاورید. با ماسک نزدن شما هیچ یک از مسئولین آخ نمی‌گوید.

الکی وانمود نکنید که از همه چی بریدید و انگیزه‌ای برای زنده بودن ندارید و با این کار می‌خواهید از باعثان و بانیان این فلاکت انتقام بگیرید.

چون این کار شما فقط جان مردم را به خطر می‌اندازد و با مسئولان کاری ندارد. اگر قصد ادامه زندگی را ندارید راه‌های ساده‌تر و سریع‌تری برای از بین بردن خودتان وجود دارد.

با جان و سلامتی دیگران چکار دارید؟ نمی‌فهمید شاید دخترکی تنها از صبح چشم انتظار پدرش باشد؟

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل