گلونی

نتیجه قرعه کشی خودرو نیامده صدای اعتراض‌ها بلند شد؛ می‌بینید کارمان به کجا رسیده است؟

نتیجه قرعه کشی خودرو اعلام نشده صدای اعتراض بلند شد.

نتیجه قرعه کشی خودرو اعلام نشده صدای اعتراض بلند شد.

نتیجه قرعه کشی خودرو اعلام نشده صدای اعتراض بلند شد؛ می‌بینید کارمان به کجا رسیده است؟

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: کار دنیا را می‌بینید؟ می‌بینید کارمان به کجا رسیده است؟ خبر ندارید چه اتفاقی افتاده؟ خبری که دقایقی پیش منتشر شد را بخوانید فقط خواهشاً بعد از خواندن متن زیر از الفاظ رکیک استفاده نکنید.

درج اطلاعات غلط، سه سال محرومیت از ثبت نام خودرو

سرپرست امور صنایع وزارت صمت گفت: درج اطلاعات غلط در سایت خرید خودرو، سه سال محرومیت از ثبت نام خودرو را به دنبال دارد.

ایشان در ادامه فرمودند: طرح‌های فروش فوق العاده برای عدالت در توزیع خودرو است و یکی از مصداق‌های عدالت این است که افرادی که تا کنون خودرو دریافت نکرده‌اند، ثبت نام کنند.

نتیجه قرعه کشی خودرو

باشد. ما هم یادمان نمی‌آید که همین چند روز پیش یک زن و شوهر به جرم پیش‌خرید کردن هزاران دستگاه خودرو به اعدام محکوم شدند.

جسارتاً این عبارت عدالت در توزیع خودرو را تازگی یاد گرفتید؟ چطور پیش از این خبری از آن نبود؟

آن موقع که پنج دقیقه سایت باز می‌شد و هیچ کس نمی‌توانست وارد بشود اما به جایش نمایندگی‌ها صدتا صدتا خودرو می‌خریدند عدالت در توزیع خودرو کشک بود؟ نتیجه آن کار چه شد؟ افزایش شدید قیمت خودرو.

خودرو گران شد حالا یاد عدالت در توزیع خودرو افتادید.

می‌بینید کارمان به کجا رسیده است؟ بنز و بی‌ام‌دبلیو در حال ورشکستگی هستند آن‍‌وقت ما اینجا برای خریدن تیبا و 206 باید در قرعه‌کشی ثبت‌نام کنیم و بعد از هزار نذر و نیاز اسم‌مان دربیاید و بعد پول را بپردازیم و بعد هروقت خودروساز دلش خواست خودروی ما را تحویل بدهد.

تازه اگر آن موقع که تحویل می‌دهد قیمت خودرو بیشتر شده باشد می‌گوید مابقی پول را هم واریز کن. انگار نه انگار تا دو روز پیش حرف از عدالت در توزیع خودرو می‌زدند.

این‌ها به کنار. تازه می‌آیند و تهدید می‌کنند که اگر مشخصات را اشتباه وارد کنید تا سه سال اجازه خرید خوردو ندارید. شما را به خدا می‌بینید کارمان به کجا رسیده است؟

این عدالت است که جوان خوره‌ی اینترنت با پیرمردی که هیچ از اینترنت نمی‌داند را مجبور کنی مراحل سخت ثبت‌نام را در اینترنت تکمیل کنند؟

خبر ندارید مردم برای آنکه شانس برنده شدن خود در قرعه‌کشی را بیشتر کنند، با مشخصات افراد مختلف خانواده و فامیل همزمان اسم نوشتند؟ فردی که تنها است و اطرافیانش گواهی‌نامه ندارند چه کند؟ این عدالت است؟

اگر فردی به خاطر سواد کم اطلاعات اشتباه وارد کند تا سه سال از خرید خودرو محروم می‌شود. این عدالت است؟

عدالت در توزیع خودرو یعنی چه؟ شما معنی عدالت را نمی‌دانید؟ این طرح عدالت نیست، برابری است. در این طرح همه مردم ایران با هم برابرند. البته اگر طرح درست اجرا شود و بعضی‌ها برابرتر نباشند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل