گلونی

نظر احمدی نژاد در مورد ویروس کرونا از او بعید نیست

نظر احمدی نژاد در مورد ویروس کرونا

نظر احمدی نژاد در مورد ویروس کرونا

نظر احمدی نژاد در مورد ویروس کرونا از او بعید نیست

به گزارش گلونی احمدی‌نژاد در مصاحبه با نادر طالب‌زاده گفته است: سازمان بهداشت جهانی می‌داند کدام آزمایشگاه‌ها عامل انتشار ویروس کرونا هستند. معلوم است که این ویروس، ساخته آزمایشگاه است. تردیدی وجود ندارد.

این حرف‌ها از احمدی‌نژاد بعید نیست. او زمانی هم که در کشور قدرت اجرایی داشت و حرف‌ها و تصمیم‌هایش در کشور و حتی در بعد بین‌المللی تاثیرگذار بود هم از اینگونه حرف‌ها زیاد می‌زد.

تحلیل‌هایی از موضوعات مطرح در ایران و جهان ارائه می‌داد که ویژه خودش بود.

نظر احمدی نژاد در مورد ویروس کرونا

تحلیل‌هایی که کمر اقتصاد کشور را در بهترین شرایط فروش نفت در ۱۰۰ سال گذشته شکست و از این فرصت چیزی نصیب مردم نشد.

طبق همین تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های شکمی قطع‌نامه‌های بین‌المللی را کاغذ پاره خواند و دیدیم که نتیجه همین قطع‌نامه‌ها چه بر سر معیشت مردم آورد.

این اظهار نظر اخیر هم یکی از همین نظریه‌های روی هواست که احمدی‌نژاد برای آن هیچ دلیل و مدرکی رو نمی‌کند.

این در حالی است که پس از چند ماه کش‌مکش چین و آمریکا که بیشترین تهمت‌ها را در مورد تولید آرمایشگاهی ویروس کرونا به یکدیگر می‌زدند، اکنون رسما پذیرفته‌اند که این ویروس حتی اگر دست‌ساز بشر هم باشد به منظور سیاسی خاصی این کار انجام نشده است.

خوشبختانه فعلا حرف‌های احمدی‌نژاد برای کشور تبعات ندارد چراکه او مسئولیت خاصی ندارد.

این ویروس کرونا را هرکه ساخته باشد و هر مصیبتی که بر سر اقتصاد و زندگی مردم ایران آورده باشد، کنار برخی خسارات که در دوران مدیریت محمود احمدی‌نژاد بر کشور وارد شد هیچ است.

گفتنی است محمود احمدی نژاد در گفتگویی با نادر طالب زاده تاکید کرد که ویروس کرونا ساخت آزمایشگاه‌های جنگ میکروبی است و آن را یکی از جلوه‌ها و نمودهای مهم برتری‌جویی مسابقه تسلیحاتی دانست.

پایان پیام

نویسنده: محمد پورخداداد

خروج از نسخه موبایل