گلونی

پیش فروش خودرو عید فطر یک باگ خیلی بزرگ دارد

پیش فروش خودرو عید فطر

پیش فروش خودرو عید فطر یک باگ خیلی بزرگ دارد

پیش فروش خودرو عید فطر یک باگ خیلی بزرگ دارد

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: امروز بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، خودروسازان پیش‌فروش خودروهای خود را آغاز کردند.

بعد از تمام حواشی که سر قیمت‌ها رخ داد بالاخره قیمت‌هایی منتشر شد که نه مطلوب خریداران بود، نه قیمت‌های مصوب شورای رقابت بود و نه قیمت‌های اعلام شده توسط خودروسازان. اما بالاخره پیش فروش شروع شد.

پیش فروش خودرو عید فطر

نحوه خرید هم به این ترتیب است که خریداران اگر خداوند یاریشان کند و موفق شوند وارد سایت بشوند ابتدا یک پیش ثبت‌نام انجام می‌دهند، سپس ۵۰ درصد مبلغ خودرو را پرداخت می‌کنند و می‌آیند درون منزل می‌نشینند تا چند ماه بعد مشخص بشود که خودرو را تحویل می‌گیرند یا نه.

تعجب کردید؟ بله. پیش ثبت‌نام و پرداخت ۵۰ درصد وجه خودرو به معنای خرید قطعی نیست.

چون ممکن است تعداد تقاضا برای خرید از تعداد توان تولید خودروساز بیشتر باشد، برای همین اعلام شده بین ثبت‌نام کننده‌ها قرعه‌کشی می‌کنیم و هرکس نامش به قید قرعه خارج شد می‌آید ثبت‌نامش را کامل می‌کند و باز می‌رود می‌نشیند داخل خانه تا ما هروقت دل‌مان خواست خودرویش را تحویل بدهیم.

این بزرگ‌ترین باگ این سیستم فروش است. اینکه شما چند ماه کلی پولت را بخوابانی به حساب خودروساز بعد که اسمت در قرعه‌کشی خارج نشد باید بروی با التماس و گریه و زاری پولت را پس بگیری.

نه اینکه نمی‌دهندها. می‌دهند منتها بالاخره حساب کتاب دارد.

نمی‌شود که یه روزه پول را پس داد. یه روز جابه‌جا کردن پول فقط مختص ثبت‌نام است. موقع عودت پول همین پروسه چند ماه طول می‌کشد. نمی‌کشد؟ پس بسم‌الله. امتحان کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل